ברנז'ה: מטענות של משרדי יח"צ רבים עולה כי אתר Xnet של ידיעות אחרונות דורש כסף על קומוניקט

xnet logo

בתקופה האחרונה נתקבלו במייל של המזבלה, עשרות פניות ממשרדי יחסי ציבור ואנשי יח"צ על כך שהתנהלות לא אתית להגדרתם של פורטל Xnet מבית ידיעות אחרונות, לאחר שקיבלו הצעות מחיר עבור פרסום אייטמים כתגובה לקומוניקטים שוטפים ששלחו. לפני מספר ימים שלחה ו (השם המלא שמור במערכת) קומוניקט שגרתי אודות השקה של אחד מלקוחותיה, כתגובה קיבלה הנ"ל הצעת מחיר אשר נכתב בה "ייתכן והידיעה שלכם תוכל להתאים למדור החדש שלנו" כאשר האימייל נשלח ע"י פיני גורן, סמנכ"ל האתר.

ח, ממשרד יחסי ציבור מוביל: "כל מייל שתעביר ל-Xnet יענה בהצעה לפרסומו בתשלום כספי או בקבלת טובות הנאה כאלו או אחרות, החל מסל מוצרים של מפרסמים בשווי של מאות ואלפי שקלים ועד להענקת חופשות בארץ ובחו"ל לכתבים באתר".

אז כמה עולה להכניס קומוניקט? 500 ש"ח לפני מע"מ יזכו אתכם בידיעה שתישאר במדור לתקופה של כשבוע, תקבל קידום בעמוד הבית של הערוץ ליממה אחת ותופיע בידיעה הראשית של המדור למשך 48 שעות.

Xnet של ידיעות אחרונות דורש כסף על קומוניקט
Xnet של ידיעות אחרונות דורש כסף על קומוניקט
Xnet של ידיעות אחרונות דורש כסף על קומוניקט
Xnet של ידיעות אחרונות דורש כסף על קומוניקט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. אוי אוי אוי. היחצ"נים רגילים שכל אתרי ועיתוני הלייף סטייל מפרסמים את הקומוניקטים שהם שולחים בחינם. עכשיו מישהו דורש מהם כסף כדי לפרסם אצלו פרסומות! ממש רחמים עליהם.

  2. מה ההבדל בעצם בין זה לבין ה"מדור פרסומי" הישן והטוב? מדובר במדור שמתויג כ"בית להודעות יחסי ציבור" לא?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים