בלוג המזבלה

תרצה סוגרת חשבון

משבצות, מחברת חשבון, כלכליסט

סימן טוב ומזל טוב, אתר כלכליסט עלה היום לאוויר. התחושה שלי היא שמישהו שם עשה עבודה טובה מבחינת הארגון והלוק הכללי והכלכלי שלו ובכלל, הייתי נותן איזה פרס למי שחשב על ויז'ואל מחברת החשבון שבא לידי ביטוי הן במהדורה המודפסת והן באינטרנט. אה ואם אתם כבר שם, תתחברו לראיון עם תרצה גרנות, הוא מעניין בריבוע – קליק.

17 תגובות

  • [Comment ID #10970 Will Be Quoted Here]

    צריך קיצבת ניידות יותר גדולה!

    הנהג הצמוד שלי היה עסוק….
    ו…..פעם קודמת הבטחתם לנדוד צפונה…..רשעים מרושעים!

  • [Comment ID #10971 Will Be Quoted Here]

    חחח הגיעו כ-20 זיבלונים, אם היינו נודדים צפונה היית מוצא את עצמך יושב רק אתי ועם דורי, וגם זה לא בטוח כי גם דורי הגיע 10 דקות לפני שנגמר!

  • [Comment ID #10969 Will Be Quoted Here]

    "הכוהנת הגדולה" מושג כל כך טיפוסי לברנז'ה המזובלת שלנו.
    למרות שהיא אמרה שם כמה דברי חוכמה, אני לא אוהב את הכתבה הזו.

  • [Comment ID #10977 Will Be Quoted Here]

    מעצב 😀

    הצ'ק בוקס של העיצוב שיער שעשע אותי, אבל הייתי מקדיש יותר תשומת לב לפרטים העיצוביים הקטנים, במיוחד אם אתה מגדיר את עצמך כמעצב ששם דגש על הפרטים הקטנים בעבודותיו.
    ושמתי לב לשלוש נקודות שבאות בגדלים שונים, זה חמוד 🙂

    אני שם דגש:
    האייקון של הטלפון גדול מדי.
    האייקון של השטרודל מרגיש מעוך טיפה מבחינת הגובה שלו.
    כדאי שהאייקונים יהיו באותה שפה, לא מגניב שאייקון אחד יושב בתוך קופסא והשני לא.

    ואם אתה רוצה קטילות נוספות אז תבוא במייל 🙂

  • א. סטופ!
    ב. הפסקתי עם הציטוטים.
    ג. דורי, הבנת?
    ד. גיא, תודה…. מסכים בהחלט עם רוב הדברים שכתבת אבל בינתיים אני עובד במרץ על האתר אז אני מאמין שמקסימום שנתיים וזה יתוקן 😀
    ה. לא נעים לי שעשינו שיחה פרטית פה אז…
    ו. זרוק פה את המסנג'ר שלך כי יהיו לי כמה שאלות PHP .
    ז. בעין

  • למה לא נעים? שוחחנו על קריאייטיב (סוג של) בבלוג קריאייטיב.

    PHP זה המחלקה של דורי, אני בעיצובייאדה, אבל אני שולח לך ת'מסנג'ר שלי בכל מקרה, במייל.

  • ראיון מעניין לאללה. פעם ראשונה מזה הרבה זמן שאני מסכים עם כפר-בלומניק…

    לגבי הפרזנטורים – מילים בסלע.
    כשהיא דיברה על "לחתום על עבודות" היא התכוונה לזה שמשרדים רושמים את השם שלהם על כל פרסומות ובאנר? כי אם כן, זה אחד הדברים הכי לא ברורים לי ומציקים לי בכל פעם שאני רואה עבודות. שילוב מדהים של עזות מצח נוראית וחוסר הבנה מוחלט (כמו שהיא אמרה – אם לזה באמת התכוונה) של התפקיד שמשרד הפרסום משחק בכל העסק הזה.

    בנוסף מעניין אותי הנושא של הדור שלנו ביחס לדור הקודם מבחינת עצלות מחשבתית וכו'. אין ספק שגוגל ודומיו נותנים לנו יתרון אדיר אך בו בזמן גם באמת גורעים מהיכולת שלנו לחשוב עצמאית. אני מודה לגמרי שקשה לי לעבוד בלי המחשב ובהחלט יש משהו בדבריה. אני חושב שיהיה מעניין להשוות תיקי עבודות מלפני עשור ותיקי עבודות מהיום. מעבר לאיכות הביצוע, מעניין אותי לראות איפה יהיו רעיונות יותר גדולים ומסרים יותר חזקים.

    דורי אתה מארגן כמה פוסטים עם תיקי עבודות מפעם של כל מיני קודקודים? סחבק מוכן לעזור לנתח.

  • מי צורח הכי חזק, זו התחרות שמתקיימת ואפשר להבין אותה בתוך שטפון האינפורמציה שהאינטרנט גם תורם לו. כוכב נולד, 4 עיתוני כלכלה, 30 אתרי חדשות השפע השפע אותו הפרסום יצר ובו הוא נלחם בשיניו ובמקום לשבת שניה ולחשוב ממשיכים לצעוק בכל הכח, השנייה לחשוב נתפסת כביזבוז זמן וחוסר יעילות ואיך יכול קופירייטר שעוד לא מכיר את המותג לייצר את הפרסומת הבאה שתדבר באותה שפה, שתעשה או תשמר את הביגול האמיתי, שתגרום לצרכן להגיד, היי, רגע, אבל זה סדר כי גם הוא רץ אחוז אמוק ומנסה לבחור והוא מחפש מנהיג, מותג שלא יזגזג, שיגיד משהו ויעמוד מאחוריו, לאורך זמן. אין מנהיגים יותר.

    אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה

הוסיפו תגובה