תודה ג'ודי: 15,500 איזכורים בתקשורת העולמית לציוץ של ג'ודי ניר מוזס שלום

ג'ודי ניר מוזס שלום ב-RT גרמניה
ג'ודי ניר מוזס שלום ב-RT גרמניה

מדן ועד אילת, מאוסטרליה ועד קנדה, התקשורת העולמית זועמת סביב ציוץ הטוויטר של רעיית המשנה לראש הממשלה, שר הפנים וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד, השר סילבן שלום. בדיקה מיוחדת של המזבלה מול חברות ניטור מדיה בחו"ל מציגה את היקף ושווי השיח העולמי סביב הציוץ של ג'ודי ניר מוזס שלום אשר הופנה לנשיא ארצות הברית ברק אובמה, למעלה מ-15,500 איזכורים ברחבי העולם; 96 איזכורים בטלוויזיה, 87 איזכורים בעיתונות וכ-15 אלף איזכורים נוספים ברחבי הרשת; בלוגים, פורומים ואתרי חדשות.

ניו יורק דיילי ניוז
ניו יורק דיילי ניוז

אמש ה-21.6, צייצה ניר מוזס שלום בחשבון הטוויטר את אחת הבדיחות הפחות מוצלחות שלה. "האם אתם יודעים איך הקפה של אובמה? שחור וחלש" צייצה מוזס מול 74 אלף עוקביה בטוויטר. הציוץ הוסר לאחר מספר דקות ומוזס התנצלה לא פחות מ-4 פעמים בציוצים עוקבים. אך התנצלותה לא עברה בשתיקה, לבטח שלא בתקופה שבה כל גוף תקשורת רק מחפש את מנת הקליקים הבאה ואת הסיבה להפנות את האצבע המאשימה כלפי ישראל.

השיח סביב הציוץ "הגזעני" של מוזס הפך לשיחת היום עם למעלה מ-15,500 איזכורים, אולי קצת לא פרופורציונלי במיוחד לאור העובדה שמדובר בדמות פרובוקטיבית אשר לא פעם נופלת בלשונה, במכוון או לא. הונה של מוזס מוערך במאות מיליוני שקלים, היא אינה סופרת או חייבת כלום לאיש, למעט ברק אובמה, שכנראה הייתה שמחה לקבל ממנו ציוץ בחזרה וזו כנראה היתה מטרת התעלול אשר כאמור עלה לא מעט בתדמיתה של מדינת ישראל.

ג'ודי ניר מוזס שלום בראי התקשורת העולמית
ג'ודי ניר מוזס שלום בראי התקשורת העולמית

CNN, RT, BBC וגופי תקשורת מובילים נוספים סיקרו את הציוץ של מוזס. אולם מבדיקה עולה כי מרבית האש דווקא הגיעה מכיוונה של התקשורת האירופאית והקנדית עם 55% מנפח האיזכורים. גם ארגוני זכויות שונים, לרוב כאלו הפועלים למען הקהילה השחורה בארצות הברית מחו לנוכח הציוץ של מוזס. את הידיעה סביב הציוץ של מוזס הפיצה סוכנות הידיעות הצרפתית AFP. במונחי מדיה עלות החשיפה מוערכת (בגסות) בלמעלה מ-50 מיליון ש"ח. תודה ג'ודי ותודה AFP.

Do u know what Obama Coffee is? Black and weak

הציוץ של ג'ודי
הציוץ של ג'ודי
מתוך facebook
מתוך facebook
CNN
CNN
ג'ודי ניר מוזס שלום בראי התקשורת העולמית
ג'ודי ניר מוזס שלום בראי התקשורת העולמית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים