ynet חוזר לאולימפוס, מילקי שוברים את פייסבוק והאם 'הצל' הוא קול "המיינסטרים"? דירוג אפריל 2016

ynet, דירוג עמודי הפייסבוק
ynet, דירוג עמודי הפייסבוק

כמדי חודש המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet חושפות את דירוג עמודי הפייסבוק הישראלים הפופולארים ביותר. דירוג חודש אפריל 2016 חושף מספר מגמות מעניינות בסצינת הפייסבוק הישראלית, שעיקרן בעלייתה המחודשת של קבוצת ידיעות אחרונות ובפרט עמוד הפייסבוק של ynet כמוביל בתחומו, האימפריה המתעצמת של הראפר יואב הצל אליאסי ומותג מילקי, שכובש את טבלת המפרסמים והופך לעמוד המותגי הפופולארי במדינה.

העמודים מדורגים על פי 'מקדם המעורבות' מדד שמציג את מידת הנאמנות והעניין שמביעים הגולשים בעמודי הפייסבוק השונים. המקדם מבוסס על ממוצע האינטראקציות שמצליח כל עמוד לייצר פר עוקב.

צפו גם: 'המשפיענים' דירוג 50 הישראלים הפופולארים ביותר בפייסבוק

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא
בדירוג חודש אפריל 2016, ראש הממשלה בנימין נתניהו מודח מהמקום הראשון לטובת דייר האח הגדול שי חי שמתברג במקום הראשון. עמוד הפייסבוק הידעת? של מורדי לוי, ממשיך לשמור על מיצוב גבוה במיוחד ומתברג במקום השני, ראש הממשלה כאמור במקום השלישי, הראפר יואב אליאסי הצל שמתברג במקום הרביעי ברשימה, מוכיח שבעתות מלחמה, פיגועים ומבצעים ביטחוניים בהם העם נקרע בין דעה לדעה, כפי שקרה במקרה של החייל אלאור אזריה, עמוד הפייסבוק שלו נכנס למצב מפלצתי והוא כנראה הוכחה לכך שקול המיינסטרים כיום הוא קול ימני.

עמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' שממוקם כחמישי, נחלש מעט אולם שומר על מעמד מיוחד ככזה שמתברג כדרך קבע כאחד מעמודי הפייסבוק הפופולארים ביותר בישראל בראייה שנתית. הזמר מושיק עפיה, שניצל את הבאזז סביב אלאור אזריה, מוכיח שפוליטיקה וימין הן כנראה הדרך המהירה ביותר ללייקים ושיתופים ומתברג במקום השישי, קצת מעל משה פרץ, שמתברג במקום השביעי ונחשב לזמר הפופולארי ביותר ברשת החברתית.

במקום השביעי אושיית הרשת סמיון גרפמן, מי שנחשב לאחת הדמויות הפופולאריות ביותר ברשת. העיתונאי שרון גל במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה חותם הקומיקאי חן מזרחי, שמנהל אימפריית פייסבוק ואינסטגרם. המהפך הגדול בדירוג שייך לאתר ynet, שעמוד הפייסבוק שלו שנחשב מאז ומתמיד לחלש ביחס למתחרים הקטנים ממנו. ynet מתברגים במקום ה-18 וזאת לאור עבודה מאומצת וויראלית במיוחד של מנהליו בחודשים האחרונים.

עמודי ההומור והסטטוסים שירשו את מקומו של 'סטטוסים מצייצים' שנסגר בשנה שעברה, ממשיכים לחלוש את רשימת העמודים הפופולארים. בין העמודים המובילים; חיילים מצייצים, ישראלים מצייצים, כשאבא ואמא בני דודים, היגיון של אישה, תכל'ס ונוספים. למרות שעמוד הפייסבוק המרכזי שלו נסגר, אבי לן ממשיך להוכיח לכולם שהוא כנראה מבין דבר או שניים בפייסבוק ומתברג במקום ה-40 עם העמוד 'חוכמת הפרפר'.

100 העמודים הפופולארים
100 העמודים הפופולארים

דירוג עמודי חדשות ואקטואליה | להורדת PDF מלא
מדי חודש המזבלה וספיי דה נט גם חושפות דירוג נישתי והחודש דירוג עמודי החדשות והאקטואליה. עמוד הפייסבוק של הצינור שמדורג חמישי ברשימת 100 העמודים, מתברג במקום הראשון בקרב עמודי החדשות, עמוד הפייסבוק של ynet מתברג במקום השני ונושף בעורפה של מערכת הצינור, ידיעות אחרונות במקום השלישי, כיכר השבת במקום הרביעי, ישראל היום במקום החמישי ואת הרשימה חותם עמוד הפייסבוק של וואלה! חדשות. על פי הדירוג, קבוצת ידיעות אחרונות היא גוף התקשורת המוביל כיום בפייסבוק עם שלוש כניסות מרכזיות – ynet, כיכר השבת ועמוד ידיעות אחרונות. בעמודי קבוצת mako לא מצליחים להתרומם ונשארים גם הפעם מחוץ לרשימה.

עמודי חדשות ואקטואליה
עמודי חדשות ואקטואליה

דירוג עמודי המותגים | להורדת PDF מלא
גם המותגים מציגים שינויים מעניינים. עמוד הפייסבוק המילקייה של מותג מילקי המנוהל על ידי סוכנות teenk של יניב ויצמן, מתברג במקום ה-14 בישראל ובמקום הראשון מבין המותגים. עמוד הפייסבוק של קליק שמנוהל על ידי גרייט דיגיטל מתברג במקום ה-21 בישראל ובמקום השני בקרב המותגים, צבר במקום השלישי, נסקפה במקום הרביעי, נייקי כדורגל במקום החמישי, גלידת שטראוס במקום השישי, אדידס במקום השביעי ועמוד הפייסבוק של חברת בזק חותם את רשימת המותגים.

במשרד הפרסום גרייט דיגיטל כנראה מבינים מדיה חברתית ומצליחים להיכנס לרשימה עם שלושה עמודים – קליק, נייקי ושטראוס ובכך הופכים למשרד הסושיאל האינטראקטיבי ביותר בישראל מזה כחצי שנה ברציפות.

עמודי מותגים
עמודי מותגים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים