פיצוץ דרמטי עם אירן? Interaction אדלר חומסקי משיקים את Bhome של בזק 'ישראל עוברת לבית חכם'

Bhome - ישראל עוברת לבית החכם של בזק
Bhome – ישראל עוברת לבית החכם של בזק

סרטון ויראלי שרץ בימים האחרונים ברשת תחת הכותרת 'דיווח מיוחד: פיצוץ דרמטי עם איראן' מצליח להסעיר את הגולשים, שמגיבים בהמוניהם לנוכח המסר המוצג בסרטון, סביב סוגיית האיום האיראני התמידי. "בזמן שציר הרשע רק הולך ומתחזק, העתיד של כולנו נמצא בסכנה והסוף נראה קרוב מתמיד" כך נאמר בסרטון.

Bhome
Bhome

הסרטון נחתם בשורה "רק אחד אחד ישמור לנו על הבית" לצד הופעה של השחקן גידי גוב. למזבלה נודע מאחורי המהלך הטיזרי עומדת Interaction מקבוצת אדלר חומסקי, וזאת כחלק מקמפיין השקה רחב היקף שיחשף מחר (8.7) לקידום 'Bhome' – הבית החכם של בזק. גוב כידוע הוא הפרזנטור של חברת התקשורת. אז מה הקשר בין האיום האיראני לבזק? זו שאלה טובה. אנשי אדלר חומסקי שמורים על סודיות בנושא. למזבלה נודע כי המהלך יושק תחת המסר: 'ישראל עוברת לבית החכם של בזק'.

שירות הבית החכם של בזק יוצע בעלות חודשית של 19.90 ש"ח. מערכת ה-Bhome כוללת מצלמת HD מתקדמת לצפייה במתרחש בבית, גלאי המתריע על פתיחת הדלת או החלון, חיישני תנועה, טמפרטורה, לחות ואור המתריעים על שינויים חריגים, מערכת שמח המאפשרת שיחה עם השוהים בבית והפעלת אזעקה במידת הצורך ואפליקציה ידידותית להפעלת השירות באמצעות הטלפון הנייד או הטאבלט. מהלך ההשקה של ה-Bhome מוערך בעלות של כ-10 מיליון ש"ח.

מבזק נמסר כי: "הבית החכם הוא חלק בלתי נפרד ממגמת ה"אינטרנט של הדברים" (Internet of Things) שהולכת ומתרחבת בשנתיים האחרונות, יותר ויותר חברות עולמיות מכריזות על מוצרים חכמים לבית.אם עד היום רק המחשב, הטאבלט והטלוויזיה היו מחוברים לאינטרנט כעת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אפשר יהיה לחבר לרשת מגוון של חפצים לא מתוחכמים. מהמקרר, דוד השמש ועד מכונת הכביסה ואורות הבית המכשירים והמכונות שלנו יהיו מחוברים לאינטרנט ונוכל לחסוך חשמל, מים, אנרגיה ולשלוט על הבית מרחוק."

סרטון הטיזר שרץ ברשת: "פיצוץ דרמטי עם איראן"

גם בעמוד הפייסבוק שהוקם 'החדשות ברגע', הגולשים לא בחלו במגוון קללות עסיסיות לאור המסר שתוקשר בסרטון הטיזר של בזק. הסרטון שעלה לעמוד לפני מספר ימים, זכה עד כה לחשיפה של למעלה מ-680 אלף צפיות, 4000 לייקים וכ-350 שיתופים, לצד כ-2500 אוהדים.

החדשות ברגע
החדשות ברגע
התגובות לסרטון ביו טיוב
התגובות לסרטון ביו טיוב

בואו להכיר את Bhome – הבית החכם של בזק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים