דירוג האינסטגרם: גל גדות עם חצי מיליון אינטראקציות ממוצעות, בר רפאלי עם 45 אלף

דירוג משפיעני אינסטגרם
דירוג משפיעני אינסטגרם

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet מציגות את דירוג משפיעני האינסטגרם הראשון בישראל שסוקר את 25 האינסטגרמים האינטראקטיבים ביותר וזאת על פי מתודה דומה לזו של דירוג עמודי הפייסבוק. בזמן שמרבית הצעירים נוטשים את זמן השהייה הממושך בפייסבוק לטובת אינסטגרם ואפליקציות ושירותים אחרים, אפליקציית שיתוף התמונות והוידאו של פייסבוק הפכה לאחד הפידים הנצפים ביותר בעולם עם אחוזי אינטראקציה ומעורבות גבוהים במיוחד.

בועת החשיפות והאינטראקציות באינסטגרם, הפכה אותה למעוז התוכן המותגי המועדף על מפרסמים רבים. סכומי העתק שמחליפים ידיים בין האינסטגרים למפרסמים מרקיעי שחקים ומגיעים לעיתים למאות אלפי שקלים עבור תמונה אחת בלבד. גם האינסטגרם סטוריז מהווה הכנסה נאה במיוחד לאושיות, עם סכומים שנעים בין 15 ל-50 אלף ש"ח עבור סטורי של הטופ 50 באינסטגרם.

דירוג האינסטגרם
דירוג האינסטגרם

דירוג אינסטגרם, יוני 2017 | ל-PDF המלא
הוונדר-וומן גל גדות משתלטת גם על דירוג האינסטגרם עם מספר בלתי נתפס של למעלה מחצי מיליון אינטראקציות ממוצעות לכל פיסת תוכן. אנה זק מתברגת במקום השני עם מספר מרשים לא פחות של 85K אינטראקציות, במקום השלישי בר רפאלי שמסתפקת ב-45 אלף אינטראקציות ממוצעות, כעשירית מאחוז המעורבות של המקבילה גל גדות. נטע אלחמיסטר במקום הרביעי עם כ-40 אלף אינטראקציות, לאחריה עדי ביטי, מריה דומרק, שלומית מלכה, קורל סימנוביץ', אביטל כהן ואת העשירייה הראשונה חותם בן זיני. סה"כ אפשר לסכם שאינסטגרם היא זירת הנשים, בעיקר כאלו בלבוש מינימלי.

נועה קירל מתברגת במקום ה-11, לאחריה עדן בן זקן, רותם סלע, אלעד לוי, רוסלנה רודינה, אביחי אוחנה, יבגני זרובינסקי, בן אל תבורי, גל גברעם, מעיין אשכנזי, קימור אזולאי, אייל גולן, דנה זרמון (הבת של אילון זרמון), סטטיק (לירז רוסו) ואת רשימת ה-25 חותמת אור דניאל עם למעלה מ-11 אלף אינטראקציות ממוצעות ו-413 אלף עוקבים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים