לראשונה: SpyTheNet והמזבלה חושפות דירוג משפיעני אינסטגרם

דירוג משפיעני אינסטגרם
דירוג משפיעני אינסטגרם

בשנתיים האחרונות, הפכה אפליקציית אינסטגרם של פייסבוק לחממה של תוכן מותגי וליעד מועדף על מפרסמים גדולים ובינוניים שמחפשים לקדם מהלכים מבוססי משפיענים (Influencer Marketing), שנחשבת לאחת משיטות השיווק המדוברות והאפקטיביות ביותר בעולם. מחקרים בינלאומיים מצביעים כי במרבית המקרים קידום תכנים מותגיים תוך שימוש בשגרירים, אפקטיבי פי כמה מפרסום בפלטפורמות של פייסבוק וגוגל. עם קצב גדילה של למעלה מ-1000% מאז 2013, מוערך כי שיווק המשפיענים חולש כיום על נתח שוק עולמי של כ-2 מיליארד דולר.

לראשונה, המזבלה וחברת הניטור והמדידה SpyTheNet, משיקות גם דירוג אינסטגרם שסוקר (בשלב זה) את 50 היוזרים האינטראקטיבים ביותר באינסטגרם, וזאת על פי פרמטרים דומים לדירוג אושיות הפייסבוק. על מנת להיכנס לדירוג יש לפרסם לפחות 4 תכני אינסטגרם (בעברית!) בחודש קלנדרי. הדירוג סוקר בעלי חשבונות ציבוריים (פתוחים) עם 5,000 עוקבים לפחות ומאפשר למפרסמים ולחברות פרסום לאתר משפיעני אינסטגרם שרלוונטים למותג שלהם וכן גולשים שמחפשים דמויות מעניינות ובולטות לעקוב אחריהן.

בזמן שאת רשימת משפיעני הפייסבוק מאכלסים בעיקר גברים, זירת האינסטגרם כך על פי הדירוג שנחשף, נשלטת בעיקר על ידי נשים, בהן כוכבות נוער, זמרות ודוגמניות שמתהדרות במאות אלפי עוקבים ועשרות אלפי אינטראקציות לכל תמונה או וידאו.

אלעד אמיר, בעלי ספיי דה נט מסר: "SpyTheNet מרחיבה את יכולותיה ברשתות החברתיות תוך יצירת דירוג אינסטגרם דינמי המסייע בניטור רחב ואפקטיבי יותר של התכנים באינסטגרם, מאפשר לאתר משפיעני אינסטגרם ומספק מדדי בנצ'מרק בין מותגים."

דירוג ה-50 באינסטגרם | להורדת PDF מלא
כוכבת האינסטגרם הבלתי מעורערת של ישראל היא השחקנית והדוגמנית אנה זק. היא כולה בת 16, אבל היא כבר הספיקה להפוך לסופרסטארית באינסטגרם ובמיוזיקלי עם למעלה מחצי מיליון עוקבים ו-60 אלף אינטראקציות ממוצעות לכל תמונה / וידאו. זק עוקפת אפילו את דוגמנית העל בר רפאלי שמתברגת במקום השני עם 42 אלף אינטראקציות. במקום השלישי נטע אלחמיסטר עם 26 אלף אינטראקציות, אביטל כהן במקום רביעי עם 19 אלף אינטראקציות, עדן בן זקן במקום החמישי עם 15 אלף, מריה מירי דומרק במקום השישי עם 14.8K, עדי ביטי במקום השביעי עם 14.4K, נועה קירל במקום השמיני עם 14.1K, אור דניאל במקום התשיעי עם 13.5K ואת העשירייה הראשונה חותמת אליאנה תדהר עם 13.5K אינטראקציות.

דירוג משפיעני אינסטגרם
דירוג משפיעני אינסטגרם

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים