זכיינית ערוץ 2 'רשת' מתחדשת עם לוגו ועמוד בית

לוגו רשת
לוגו רשת

רגע לפני תחילתה של העונה החדשה של 'הישרדות' ב-1.11, זכיינית השידור של ערוץ 2 'רשת' תחת ניהולו של המנכ"ל אבי צבי, מתחדשת עם לוגו ועמוד בית חדש. השפה החדשה של רשת בעיצובו של המעצב אלכסנדר דרוץ, הושקה אמש באופן רשמי במסגרת השידורים בטלוויזיה. האתר המשודרג של רשת, שם דגש בעיקר על תכני וידאו, תכנים חדשותיים של חדשות 2 ותכני המקור של הזכיינית. מאז השקתה ב-1993, הלוגו של הזכיינית שונה כ-6 פעמים.

הלוגואים של רשת במרוצת השנים
הלוגואים של רשת במרוצת השנים

באוגוסט 2012 רכשה רשת מ-CASTAWAY את זכויות השידור לתוכנית הריאליטי 'הישרדות' בישראל, אשר עד כה שודרה בערוץ 10. בדצמבר 2013 רכשה ענקית הפורמטים ההולנדית 'אנדמול' כ-33% מחברת 'רשת'. כאשר 51% מהחברה נשארו בידי אודי אנג'ל ומשפחת עופר ו-16% בידי משפחת שטראוס‏.

בזכיינית פועלים בשנה האחרונה בצורה אינטנסיבית בניהול הנוכחות הרשתית שלה. רשת נתפסה עד כה כאחות הקטנה והפחות מוצלחת של קשת, אולם נראה כי לפחות בזירת המדיה החברתית, היוצרות התהפכו. רשת מתפעלת עמוד 'פייסבוק' מצליח לצד חשבון טוויטר וערוץ יו טיוב פופולארי, שבשונה מקשת זו דווקא כן בוחרת להשתמש בפלטפורמות וידאו חיצוניות.

בעמוד הפייסבוק של רשת ישנם למעלה מ-564 אלף אוהדים והוא מדורג ברשימת 200 העמודים הפופולארים בישראל. כ-94.9% מסך האוהדים בעמוד הם ישראלים, מדובר בנתון הגבוה ביותר מבין עמודי החדשות הגדולים. בטוויטר יש לרשת למעלה מ-8000 עוקבים, אף הוא נתון גבוה בהשוואה לחשבונות טוויטר ישראלים.

עמוד הבית החדש של רשת
עמוד הבית החדש של רשת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. אמנם כבר כמעט שנתיים, אבל את השפה הגראפית והלוגו עשתה יפעת רז, ואת האתר עשה אלכסנדר דרוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים