אילן שילוח נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בהייטק לשנת 2015 עפ"י גיקטיים

אילן שילוח, יו"ר מקאן ת"א
אילן שילוח, יו"ר מקאן ת"א

הפרסומאי אילן שילוח, יו"ר קבוצת הפרסום מקאן תל אביב, מבעלי חברת דה טיים (The Time) ועד לאחרונה יו"ר מטומי מדיה, נבחר על ידי אתר גיקטיים (Geektime) לאחד מ-100 האנשים המשפיעים בעולם הייטק הישראלי לשנת 2015 וזאת במסגרת פרויקט מיוחד של גיקטיים בפרוס השנה האזרחית החדשה. שילוח הוא בין בעלי המניות באתר גיקטיים (חברת גיק מדיה), אליו הצטרף כשותף באמצעות דה טיים במאי 2012.

שילוח החל את דרכו בעולם הפרסום הישראלי בשנת 1995 כמנכ"ל במשרד הפרסום קשר בראל שלימים הפך לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל תחת כנפי קבוצת מקאן העולמית. שילוח מכהן כיום כיו"ר קבוצת מקאן תל אביב וגם חבר במועצת המנהלים של מקאן אריקסון אירופה.

100 המשפיעים של גיקטיים
100 המשפיעים של גיקטיים

קשר בראל (קשר בראל ושות' פרסומאים בע"מ) נוסדה בשנת 1979 על ידי אבנר בראל, אריה רוטנברג וצבי (שישקו) פרידמן, בשנת 1995 מונה שילוח למנכ"ל המשרד וב-1998 החלה המשרד בשיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת מקאן אריקסון. המשרד שינה את שמו למקאן אריקסון ישראל. ב-2002 הגדילה מקאן את אחזקותיה במשרד המקומי לכדי 82% ובמקביל הוקמו זרועות נוספות של מקאן, ביניהן יוניברסל מקאן. ב-2003 מונו שירה מרגלית ואורן פרנק למנכ"לים משותפים של המשרד, בשנת 2007 השיקה מקאן ישראל את זרוע הדיגיטל – מקאן דיגיטל וב-2009 גובש אסטרטגיית מקאן 3.0 ואיריס בק מונתה למנכ"לית המשרד.

בשנה 2012 מונה ריצ'י הנטר כמנכ"ל מקאן אריקסון ישראל במקומה של בק, ב-2013 הקימה קבוצת מקאן את משרד הפרסום מקאן ואלי, זרוע פרסום דרומית במצפה רמון בהובלתן של חנה רדו, מיכל רומי והדר גור אריה. ב-2014 כחלק ממגמה עולמית בקבוצת מקאן, שינה המשרד את שמו למקאן ת"א. ב-2015, מונתה רדו כסגנית יו"ר של מקאן, עמית משיח מונה למנכ"ל במקומו של הנטר וטאלנטים נוספים גויסו למשרד וזאת במסגרת הליך רה-ארגון בקבוצת הפרסום, ביניהם אלדד ויינברגר שחזר למקאן לאחר מספר שנים בקבוצת mako ונדב פרסמן שיחל את עבודתו במקאן בינואר 2016, לאחר שסיים כהונה מתוקשרת במיוחד במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים