פרסומאי/ת עד גיל 30? מגזין פורבס העולמי מחפש את הצעירים והמבטיחים של הענף

פורבס Under 30 Summit
פורבס Under 30 Summit

זו ההזדמנות שלכם להיכנס לדפי ההיסטוריה, או לפחות לככב על שער המגזין היוקרתי. בחודש אפריל 2016, יקיים מגזין פורבס (Forbes) העולמי בירושלים את ועידת הצעירים המשפיעים בעולם "Under 30 Summit". בכנס ישתתפו כ-600 צעירים כולם עד גיל 30 שנבחרו כצעירים המשפיעים. 200 מתוכם יגיעו מארצות הברית, 200 ממדינות אירופה ו-200 ישראלים.

Under 30 Summit
Under 30 Summit

מגזין פורבס ישראל של קבוצת R&B Media (רפי רוזנפלד וניר ברזילי) הוא שזה שיכתיר את 200 הישראלים המשפיעים מתחת לגיל 30 שיוצגו לעולם במסגרת גיליון פברואר. מדובר באחד הדירוגים המוערכים בעולם, הכנס עצמו יתקיים בירושלים ויתפרס על פני מספר ימים, בין התאריכים 3-7 באפריל 2016.

במגזין פורבס ישראל מרחיבים: "אנו מחפשים אחר הצעירים והצעירות המבטיחים ביותר במדינה. למה הכוונה? כל צעיר או צעירה ישראלים אשר עד לחודש אפריל 2016 טרם יחגגו את יום הולדתם ה-30 ונחשבים כבר כיום למובילים של ממש אשר משפיעים ומעצבים את המציאות בה אנו חיים כבר היום – ואשר צפויים להמשיך ולהשפיע עליה גם בעתיד. הרשימה הסופית תציג צעירים וצעירות נבחרים ממגוון רחב של תחומים אשר נחשבים כבר היום למנהיגים הגדולים של המחר, והם אלו שייצגו את ישראל במהלך הכנס היוקרתי בחודש אפריל. אם גם לכם יש המלצות על צעירים אשר עשויים להתאים לרשימה, אנו נשמח לשמוע – ולבחון אותן לעומק!".

רוצים להמליץ על צעירים מוצלחים או על עצמכם? הקליקו כאן לטופס.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים