האם יורם זק יתנצל בשידור חי? דודו כהן קרא לעומרי חיון 'מניאק' בשידור חי, הבלוגר דורש מיליון ש"ח

עומרי חיון, דודו כהן (צילום: ינאי יחיאל)
עומרי חיון, דודו כהן (צילום: ינאי יחיאל)

העונה השביעית של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' של אנדמול וזכיינית ערוץ 2 'קשת', נמצאת בשיאה. מדובר באחת העונות הפרובוקטיביות והסוערות עד כה בישראל וזאת לאור מעשי אלימות מרובים של דיירי האח הגדול, ביניהם אלה שמיוחסים לדייר שי חי, שהוצגו בלייב הפריים טיים הטלוויזיוני.

עבור יורם זק ואבי ניר, זוהי עונה אחת לפני אחרונה בה תשודר האח הגדול תחת קורת הגג של 'קשת'. לאחר סיום העונה הנוכחית, תעלה עונה נוספת בקשת ולאחריה תעבור האח הגדול לשידור תחת הזכיינית המתחרה 'רשת', וזאת בעקבות הצטרפותה של אנדמול העולמית כבעלת מניות של 'רשת'. כזכור בדצמבר 2013, פורסם כי אנדמול רכשה כ-33% מהזכיינית.

ובכך נראה כי בזכיינית 'קשת' מנסים לסיים עונות האח הגדול בבאזז שלילי, אותו כמובן תצטרך 'רשת' לתקן. את חוקי הפורמט מזמן זנחו, הדיירים מפרים פעם אחר פעם את חוקי הבית, דיירים חדשים משתפים את הדיירים הקיימים במידע מפורט מהנעשה מחוץ לבית האח הגדול, אולם 'קשת' אינה ממהרת לחסל את העונה או לחילופין להדיח דיירים בעייתים, גם במקרה של אלימות וגם לנוכח סעיפים בחוזה שאוסרים על הדיירים מלשוחח על נושאים שכאלו.

עידכון: קשת הגיבה לחיון עם איום בתביעה בטענה להפרות זכויות יוצרים (21.2).

דודו כהן פותח פה בשידור חי על עומרי חיון

שחר חפץ, אחד הדיירים החדשים שכבר הספיק לצאת מבית האח הגדול, סיפר טרם הדחתו לדיירים שי חי ודודו כהן על הסקרים השונים בפורטל עומרי חיון וחשף בפניהם מידע אסור נוסף. בעקבות כך כהן החליט לכנות את הבלוגר עומרי חיון "מניאק" בשידור חי, למרבה ההפתעה הקטע לא צונזר ושודר בשידור חי בערוץ 26.

היות ו'האח הגדול' משודרת בשידור חי, לא ניתן לכאורה לצנזר ממנה קטעים ומבוצעת השהיה של שידור הווידאו בדקה עד מספר דקות בודדות (רק בערוץ 26). כך שלא ברור מאיזו סיבה בחרו בקשת דווקא להציג את הדברים, בזמן שקטעים אחרים מצונזרים כדרך קבע. לאור דבריו של כהן, חיון שיגר הבוקר באמצעות עורכי דינו במשרד 'שוורץ נרקיס' מכתב התראה בטרם נקיטה בהליכים משפטיים לזכיינית.

מתוך המכתב לקשת
מתוך המכתב לקשת
מתוך המכתב לקשת
מתוך המכתב לקשת

קרדיט תמונה: דודו כהן, צילום: ינאי יחיאל / mako

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

10 תגובות לפוסט

10 תגובות

  1. ליורם זק.אתה גאון טלוויזיוני
    אני ראיתי הרבה ערו26 עד כידי כך שכאילו. היתי חלק מהדיירים. לכן יש לי כמה מ דברים להאיר- שי חי היה ו הישאר הדייר הכי מעניין ,מרתק וגם חתיך.מכל העונות
    הבעיה היתה שהוא מאד סבל ובמאוחד בגלל החרם .אור מאד גאה שהיצליחה. לה .היא עבדה קשה טיפלה בכל דייר באקשנות כדי לשכנע אותם להיות את החיילים. שלה, סטה מיהדרך שלה מייד היתה מתקנת ומשכנעת להיות לצידה.
    בטח שגם אתה ראיתה את זה. עמרי שהיה גם החייל שלה פעל לטובת החרם.דבר מגעיל ביותר.בקיצור,לסיכום,אור הרסה לך את העונה,כי שי חי יצא בגלל החרם.,ואז נשארו אנשים לא מעניינים שכל הזמן התמזמזו והתחבקו. הרי אתה יודעה שהתוכנית מבוססת. על קונפליקט בעיקר באנשים שונים עם דעתו שונות. שמתפתח ביניהם חילוקי דעות ,וויכוח.ברגע ששי חי יצא התוכני ניגמרה ניגמר התוכנית.שי ואור היו צריכים להישאר עד הסוף ואז העונה הזאת יכלה ליהיות הטובה ביותר בכל הזמנים.
    חבל שלא אצרתה. את אור בזמן.
    הוץ מזה התוכנית היתה ארוכה מדי.אני כו יכלה להגיד שעד ששי חי יצא התוכנית היתה מעולה.

  2. אולי תקראן פה. מסקנת צופים שההפקה חלקה דף מסרים לארז קורין עודד בן עמי .כל מי שיראיין את שי חי. לשאול וכאילו להביך לגבי הבעיטה במיצג ואיך זה ישפיעעל ידים הצופים בתכנית, העיקר שהתגונן או יצא רע כעונש על שפרשו כקבוצה ודפקו את העונה כביכול. איזו צביעות. הצופים ללא קונים זאת! איך התעלמתם מהאלימות של אור כל הזמן להתלחש נגד שי חילהעליב את איציק וכביול "לרחם " בהתנשאוות על תניה, שהיא הגדולה מכולם.
    הריאיון ( וגם הסרטון ההזוי והמעוות) של ארז וקורין היה דוחה וחבל שגם עודד בן עמי נפל בפח זה. למה אתה לא שואלים עלהחרם?
    מוצע לשלישייה להתראיין רק בערוצים אחרים. בערוץ 2 הוחלט על קן צבוע כדי למכור נרטיב שהומלץ על ידי עורמים , פסיכולוגים, יחצנים, הנההל חול וארז טל
    דוחה

  3. בושה לתןכנית שכזו עושים איפה ואיפה הראו עד היןם רק איך שי חי אומר מכוערת ומכשפה לאור אך את הקללות של דודו וברק לא הראו כיאחרת היו צריכים לעוף מזמן כולל ההתנהגות הבזויה של אור ועומרי כנראה שהכל מכור מראש לפחות שי חי היה אמיתי וחבל שהראיתם רק את הדברים הרעים שיצאו ממנו חבל על כספיכם ועל חידוש עונה כי הרבה אנשים לא יצפו בה

  4. הפקת האח הגדול ישנים כנראה הם לא רואים מספיק הם צריכים להרכיב משקפיים עונה מכוערת ברמות גועל נפש

  5. הפכתם את התוכנית לפונוגרפיה אומיים לסביות ואיך משארים את ברק בבית מגעיל נוכל וסכסכן טיפוס מגעיל בושה לך אדון זך האו לא מעומד להדחה ומעמיד אחרים איך אפשר לראות טיפוס כזה מגעיל ונתעב ודודו פה של גורה וגם נמשך והולך אחרי עומרי כמו פדל בושה מתנהג כמו חייל שלו תהייה גבר זך זרוק או תעמיד להדחה את ברק המגעיל הסתום בושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים