וופר טרייד אין: ברגר קינג רמת החייל יחליף לכם את שאריות האוכל מהבית בוופר חינמי

וופר תמורת אוכל מהבית
וופר תמורת אוכל מהבית

אחרי שהשיקה את הסניף הראשון ברחוב אבן גבירול בתל אביב, רשת ברגר קינג ישראל, משיקה היום, רביעי ה-9.3 את הסניף השני שממוקמם ברחוב ראול ולנברג 18 ברמת החייל. במסגרת קמפיין ההשקה שנעשה באמצעות מקאן תל אביב ותחת ניהולה של שרה בסנינו, סמנכ"לית השיווק של ברגר קינג בישראל, משיקה הרשת מבצע טרייד אין ייחודי שמותאם לקהל עובדי ההייטק שבאיזור רמת החייל. במסגרת פעילות Whopper Trade In, רשת ברגר קינג ישראל תעניק לכל מי שיבוא עם שאריות אוכל מהבית, וופר בחינם.

שבוע הפתיחה של סניף רמת החייל ימשיך גם באינסטגרם בין התאריכים 13-15/3. במהלכו יוזמנו הגולשים להעלות לאינסטגרם תמונה של קופסת האוכל הביתי, לתייג את התמונה תחת #WhopperTradeIn , להגיע לסניף החדש במהלך שבוע הפתיחה וליהנות מ-50% הנחה ברכישת WHOPPER.

וופר טרייד אין
וופר טרייד אין

הסניף הראשון של רשת ההמבורגרים נפתח כאמור לפני כחודש בכיכר רבין. כזכור, לקראת פתיחת הסניף הראשון, השיקה רשת Burger King קמפיין מסקרן בחיפוש אחר המעריץ הגדול ביותר של המותג בישראל. הקמפיין, שהובל על ידי מקאן תל אביב וג'ינג'ר תקשורת, עורר עניין תקשורתי רב ובאז גדול ברחבי המדיה החברתית והסתיים לפני כשבוע לאחר שהמלך הנבחר בילה חודש שלם בדירה המלכותית שמעל הסניף הראשון.

"ההתלהבות הרבה של הקהל הישראלי עם חזרת רשת לארץ טענה אותנו בכוחות רבים ונטעה בנו רצון עז להחזיר אהבה לקהל", אומר סטיב בנשימול, מנכ"ל ברגר קינג ישראל. "מעצם היותה של ישראל כל כך מזוהה עם תעשיית ההייטק, אנחנו נרגשים לקראת פתיחתה של המסעדה השנייה באזור רמת החייל, לב ההייטק של המדינה, ושמחים להנגיש את המוצרים הטעימים והאיכותיים שלנו גם לציבור עובדי רמת החייל והמבקרים באזור".

בכוונת ברגר קינג ישראל לפתוח סניפים נוספים בטווח הזמן הקרוב, ביניהם סניף בדיזינגוף סנטר, קניון עזריאלי ובבאר שבע.

קרדיטים
הנהלת מקאן: אילן שילוח, אלדד ויינברגר, נדב פרסמן, חנה רדו, עמית משיח, טל רביב קריאייטיב: עמי אלוש, שחר רוזנפלד, אלעד גייזלר, גבע גרשון, שירן רומנו ניהול לקוח: עדי אורן, לורה זימין, סבטה צ'וקלר, יעל ביקסון פלנינג: אלון ליבוביץ' הפקה: נווה זרח, מעיין קינן, דן סגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. אל תבואו הם רמאים…. לא באמת החליפו.. הביאו קופון ל 50 אחוז הנחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים