הפרסומאית שרית רוטמן פותחת הערב תערוכת יחיד חדשה "2020, פרויקט אמנות חברתי אופטימי"

שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד

שרית רוטמן, בתפקידה האחרון מנהלת קריאייטיב בקבוצת 'פרומרקט' ובעברה ארטדיירקטורית במשרדי הפרסום מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי, יהושע\TBWA ואריאלי (פובליסיס), משיקה הערב (חמישי, 14.4) תערוכת יחיד חדשה בשם "2020, פרויקט אמנות חברתי אופטימי" (אוצרת: חניתה אליצור) עליה עמלה בשלוש השנים האחרונות.

שרית רוטמן
שרית רוטמן

במשך 16 שנה הצליחה רוטמן להסתיר מרבים כי היא לוקה בהפרעות אכילה, אנורקסיה ובולמיה. לקראת גיל 40 החליטה רוטמן לשבור את מעגל השתיקה והבושה ובכך נולד פרויקט 2020 שמטרתו לתת תקווה לחולים בהפרעות אכילה ולעורר מודעות חברתית לבעיה. טרם השקת התערוכה, פירסמה רוטמן בחודשים האחרונים את סיפורן האמיץ של אותן נשים לצד הציורים, אותם ריכזה בסדרת פוסטים באתר הנשים סלונה (קליק).

במהלך הפרויקט אשר מומן בשיטת מימון המונים ומבוסס על סיפורה האישי, פגשה רוטמן קבוצה של 11 נשים החולות באנורקסיה, בולמיה ואכילה כפייתית, על סמך אותם מפגשים ושאלון שחיברה, ציירה רוטמן לכל אחת מהן ציור: חזון ויזואלי אופטימי ואישי לשנת 2020. התערוכה תיפתח הערב ותוצגת בתחילה בגלריית אסול (Azul) בתל אביב.

רוטמן: "יש משהו סימבולי עבורי בלהתחיל את הפרוייקט ולסיים אותו בפסח. אני חושבת שבאופן מסויים כל אחת מהנשים שפגשתי בדרך מתמודדת עם היציאת מצריים שלה. כל אחת מהן חווה מכות בדרך וכל אחת מהן לא מוותרת לעצמה. אני מקווה שבפסח 2020 כל אחת מהן תגיע לארץ המובטחת ומאחלת להן מכל הלב המון בהצלחה."

שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד
שרית רוטמן, תערוכת יחיד

שיח גלריה: יום שבת, 7.5.16, 11:30| נעילה: 9.5.16. גלריה azul | אבולעפיה 6 תל אביב-יפו (כניסה מרח' הש"ך) | טלפון לתאום הגעת קבוצות: 03-6819148 | שעות פתיחה: א'-ה': 12:00-17:00| שבת: 11:00-13:00 | חוה"מ פסח: 10:00-13:00ֻ ערבי חג וחג הגלריה סגורה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים