ועידת המדיה 'קונקט 2016' יוצאת לדרך, תשלב את כנס 'תעשייה ללא גבולות' ו'אינפוט 7'

כנס, אילוסטרציה, גוגל
כנס, אילוסטרציה, גוגל

כנס 'תעשיה ללא גבולות' של אתר תעשיה.קום הותיק של גלי מאירי שמושק מדי שנה מאז 2013, יוצא לדרך חדשה ויתקיים השנה במסגרת ועידת המדיה Connect 2016 (קונקט), שתיערך בין התאריכים 29-30 ביוני בסינמטק תל אביב.

הועידה היא שיתוף פעולה של תעשיה.קום עם אתר AV ואתר SternFX אשר יקיימו יחד, בפעם הראשונה ותחת אותו גג, את הכנסים הותיקים והפופולארים אינפוט 7 ותעשיה ללא גבולות 3. במקביל למליאת התוכן תתקיים תערוכת ציוד ושירותים לתחום ההפקות, ומתחם מגייסים לאנשים בתחומי התוכן, הקריאייטיב וההפקה. היום הראשון של הכנס יוקדש למושב בוקר של כנס אינפוט 7 ומושב צהריים של כנס תעשייה ללא גבולות שמיועד בעיקר לאנשי תוכן ודיגיטל. היום השני של הכנס יוקדש לעשר הרצאות בסימן דמוקרטיזציה של תחום הוידאו המקצועי.

הנושא המוביל השנה את כנס 'תעשיה ללא גבולות' יהיה אספקטים שונים ביכולת לספר סיפור (Storytelling). בין אם היכולת הזו מאפשרת לנו לתת ערך לתאגידים, לתת ערך ללקוח, לתת ערך למוצר והכי חשוב – לתת ערך לעצמנו על ידי היכולת לספר את הסיפור שלנו בצורה מדוייקת בעולם שבו קשב הוא משאב הולך ואוזל.

תעשיה.קום
תעשיה.קום

בין המרצים וההרצאות בכנס תעשייה: יצחק גרבוז ממג'יסטו על העורך בעל הבינה המלאכותית, אסף שגיא סמנכ"ל PlayBuzz על יצירת ערך למותג באמצעות תוכן, ענבל אריאלי מ-Startup Nation על עולם ההייטק ומקומם של אנשי התוכן בו, כנרת יפרח על מיקרו קופי, אודליה יקיר על הומור, החוקרת יעל מן שחר על הפרעות פסיכודיגיטליות, חגית גינזבורג על העוצמה שבחשיפה, היזם שי וולקומיר על פרסונליזציה דיגיטלית, מעצב המשחקים דורי אדר על אנשי התוכן העתידיים, התסריטאית מרב שקד על כלים תסריטאיים לעבודה מול הלקוח, חוקר המדיה יורם שפר על מציאות מדומה ורובוטים ואהד אזולאי על כלים להגשת פיץ' מנצח.

הנושא המוביל בכנס Input 7 (אינפוט 7) יהיה 'נתקן את זה בפוסט' – שום דבר לא יכול להתחרות בחומר גלם איכותי. על פי רוב התהליך לא מתחיל במצלמה, אלא בתכנון סדור של כל שלבי ההפקה. מכתיבת תסריט, סיור בשטח, בחירת הציוד המתאים ותכנון תהליך הפוסט. אבל ישנם גורמים שלא בשליטתנו ולכן חלק מהבעיות מועברות לשלב הפוסט. אך האם זהו שלב הכרחי או שהתרגלנו לעבוד כך? האם שימוש בטכנולוגיה ומגוון הכלים שקיימים כיום מאפשרים ליצור סרטים טובים יותר?

בין המרצים וההרצאות בכנס אינפוט 7: נעה הבר על מיתוג תוכניות טלוויזיה בפריים טיים, ארבל רום על העתיד הוירטואלי: 360º ומציאות מדומה, ארנון מרום על איך יוצרים פרומו מנצח? מירב שחם על כותרות הפתיחה לסרט כיצירה עצמאית, אורן גרין על שפה אישית בעולם מסחרי, רותם דותן על חדשנות קריאייטיבית בעולם הטלוויזיה, יחזקאל רז על סאונד יצירתי בפורמט דיגיטלי, מיכאל ברנס על מורה נבוכים לטכנולגיות וידאו חדשות וערן שטרן על נתקן את זה בפוסט.

עלויות: יום כנס מלא 250 ש"ח, יום סדנאות מלא 250 ש"ח, מושב בוקר 150 ש"ח, מושב צהרים 150 ש"ח, כל הכנס 450 ש"ח, הרצאה בודדת 60 ש"ח. קופון הרישום המוקדם מעניק הנחה ממוצעת של כ-15%. למידע נוסף אודות הועידה, הקליקו כאן לביקור באתר. ניתן להירשם לכל יום, כנס או סדנא בנפרד. קוד הנחה לרכישה מוקדמת תקף עד ה-31.5 > 3888.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים