עכשיו זה רשמי: למנהלי ומנהלות הדיגיטל בישראל יש ארגון מקצועי, אירוע ההשקה יערך בשבוע הבא

ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל
ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל

ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל יוצא לדרכו. הארגון הוא פרי יוזמה של איש השיווק כרמל ברן, שאיגד סביבו מאות מנהלי ומנהלות דיגיטל, חלקם של המותגים הגדולים בישראל. תחילת דרכו של הארגון בקבוצת פייסבוק סגורה שהקים ברן לפני מספר חודשים תחת השם '100 מנהלי דיגיטל', שהפכה מאז לסדרת מפגשים מקצועים ועתה גם לארגון רשמי שמונה כ-300 חברים.

איגוד מנהלי הדיגיטל
איגוד מנהלי הדיגיטל

את הארגון מנהל כרמל ברן, ביחד עם גל גרוס (סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי) ודקלה ליברך (סמנכ"לית מחקר, תוכן וקשרי קהילה). על פי היזמים, הארגון נוצר עקב חוסר הרגולוציה, חוסר ההתאגדות ולעתים האנדרלמוסיה שנמצאת כיום בתעשיית הדיגיטל כאשר "כל אחד שחפץ בכך יכול בקלות יחסית להגדיר עצמו כמומחה לדיגיטל או נותן שירותים מקצועי בתעשייה, ואף יכול להחליט שהוא מלמד את אחרים את המקצוע". כפי שמגדיר זאת ברן: "מנהל הדיגיטל כבר מזמן לא הילד החדש בשכונה, הגיע הזמן להכיר בכך, ולתת את המענה הראוי".

מעבר לפעילות ברשתות החברתיות ובאפליקציית הוואטסאפ שם הוקמה קבוצה ייעודית עבור חברי הארגון, יקיים ברן סדרה של מפגשי העשרה לחברי הארגון; אחת לחודש יתקיימו מפגשי העשרה מקצועית בפורום אינטימי, אחת לרבעון יתקיימו מפגשי חדשנות ואחת לשנת יערך הכנס השנתי של ארגון מנהלי הדיגיטל.

בימים האחרונים קיבלו חברי הארגון את כרטיס החבר הדיגיטלי שלהם שזוכה למחמאות ופרגונים רבים מצידם. בין חברי הארגון ניתן למצוא מנהלי דיגיטל ממגון חברות וארגונים מובילים כגון: מנהלי הדיגיטל של חברות התקשורת פלאפון, בזק בינלאומי, הוט, סלקום, יס, פרטנר,חברות הביטוח והפנסיה, הראל, ביטוח ישיר, מגדל, כלל ביטוח, מנורה מבטחים,AIG, חברות הבריאות והרפואה טבע, מכבי, לאומית, מאוחדת, כללית. חברות צרכנות וענקיות מזון כגון מנהלי הדיגיטל של שטראוס, תנובה אסם נסטלה ועוד.

איגוד מנהלי הדיגיטל, תגובות החברים
איגוד מנהלי הדיגיטל, תגובות החברים

בין חברי הארגון: אור שליט (קניוני עופר), מיכאל קוטיגרו (הוט), יונתן איבגי (DHL), לירן לוי (דומינוס פיצה), רבקה שרגא (מכבי שירותי בריאות), עידן אקרמן (הרץ – השכרות רכב), קובי כהן (מלונות פרימה), ליטל בלייכפלד (גאפ), דקלה פרץ (אלבר), איתמר ברק (למטייל), דיאגו חייט (ג'ון ברייס), תומר צוקר (IBM), מיכאל מיטרני (סופר-פארם), קרן לוי (פיליפ מוריס), דניס שנבל (התאחדות הסטודנטים), תמי כץ זרה (הופ!), ניצן שירי (דלויט), שימי חוטובלי (מחסני חשמל), רונן רמז (אלטמן), טניה מישלובסקי (כתר), אורלי כליף (הולמס פלייס), ליאת טולדנו (בנק אגוד), אבינעם שפרן (הבינתחומי), טליה רמתי מילר (יס פלאנט) ונוספים.

אירוע ההשקה הרשמי יערך במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, ב-6.7.16, בשעה 18:00, שם יפגשו בפעם הראשונה כל חברי הארגון. במהלך הכנס ישתתפו וישאו דברים בין השאר נורית בלום, מנהלת הדיגיטל של קבוצת שטראוס שתציג את המסע הדיגיטלי שלה ב-6 השנים האחרונות בחברה מזווית אישית ורמי יהודיחה, מנכ"ל פרסום LEAD מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, שבהרצאתו יספק הצצה בלעדית אל מאחורי הקלעים של מערך קמפיין הבחירות האחרון של ראש הממשלה נתניהו.

אירוע ההשקה של ארגון מנהלי הדיגיטל
אירוע ההשקה של ארגון מנהלי הדיגיטל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. חברים
    אני מחרים את האיגוד.
    חבריי שהם מומחי דיגיטל גם הם לעולם לא ירשמו לאיגוד שבראשו עומ פלוץ.

  2. תנו לי לנחש- יש לכם צוות היגוי לקבוצה.
    תנו לי לנחש- כרמל מטיל עליכם משימות.
    ניחוש אחרון- הוא לא עושה כלום ובסוף יקח את הקרדיט.
    ככה זה כשאתה לא יודע לעשות שום דהר חוץ מ-pr

  3. מלבד צומי הארגון הזה ריק מתוכן. כל המשתתפים בקבוצות מן הסוג הזה הם בעלי תפקידים זוטרים. נראה לכם שלסמנכ״ל שיווק של בזק יש פנאי לבדיחות על חשבונו?

    פראיירים לא מתים רק מתחלפים. נראה איך יגיבו חברי הקבוצה כשיידעו שישנו תשלום שנתי בצידה או עמלות תיווך כלשהן. האם עדיין כל הפיד יתמלא ב״ארגון מנהלי הדיגיטל?״
    לי אישית זה מסריח. ואני חבר קבוצה :/
    בדרישת התשלום הראשונה אפרוש כנפיים ואעבור לי הלאה לקבוצה הבאה.

    כרמל זו בועה. לא יותר מזה!

  4. שונאת מבלבלי ביצים, את בטח אוהבת כאלה אחרת לא היית מלקקת אותם. (לכרמל)
    שלא תתבאסי בסוף כשתצטרכי לשלם דמי חבר שנתיים או שיעשו עלייך סיבוב עם כל מיני יוזמות כאלו ואחרות.
    כבר גונבה לאוזני שמועה שלכרמל יש תוכנית עסקית מפורטת ושום דבר פה לא למטרות צדקה.
    לא שיש לי בעיה עם זה. אבל כנות ויושרה הם הנתיב להצלחה. הסתרה של פרטים אלו הם רק חלק מסיבוב שעושה עלינו כרמל.
    ומי הוא בכלל שיקבע מי ראוי להיות מנהל דיגיטל?
    טוב, הוא בטח היה מנהל השיווק של Carmel car service.
    הבן אדם בדיחה בשקל

  5. מי שחושב שכרמל מונע מאינטרסים כלכליים רק מראה עד כמה הוא לא מכיר אותו בשיט.
    הבן אדם טחון, אבא שלו הקים את Carmel Car Service בניו יורק,
    הוא ממש אבל ממש לא צריך כסף מאף אחד. אתם חיים בסרט

  6. כמנהלת שיווק חשבתי להקים את ארגון מנהלי התקתקנים בישראל. כאמא חשבתי להקים את ארגון מנהלי הטיטולים בישראל וכבת זוג חשבתי להקים את ארגון מנהלות החפירות בישראל. קצת ציני כל הסיפור הזה. אפשר לעשות הרבה טוב גם בלי הרבה רעש. תלמד מאלו שהקימו את מנהלי שיווק מצייצים.

  7. מעניין מה הנסיון של אדון כרמל שבעזרת דאטה ממקום העבודה שלו פתח זולה למנף עתיד בשקל וחצי.
    שיהיה למושפעים בהצלחה.

  8. מדהים אבל שאר התגובות פה פשוט הוציאו לי את המילים מהפה! מהמעט שיצא לי להכיר את כרמל, פגשתי אדם יהיר ואינטרסנט (בלשון המעטה). אחלה רעיון להמציא "גוף מרכז למנהלי הדיגיטל" ולשים את עצמו בראשו.
    האמת? שיש לרעיון כזה פוטנציאל אמיתי לעשות משהו טוב, אבל ממש לא בגישה שכרמל הולך להנהיג אותו. תהיו בטוחים שזה יותר למענו האישי מאשר לעזור למנהלי הדיגיטל.
    אני כבר יכול לראות לאן זה הולך… נכתב בכתבה שהוא רוצה למסד את עולם הדיגיטל כי "כל אחד שחפץ בכך יכול בקלות יחסית להגדיר עצמו כמומחה לדיגיטל או נותן שירותים מקצועי" כרמל וחבריו יהיו אלו שמחליטים ומחלקים תעודות מי רשאי ומי לא רשאי להתעסק בדיגיטל? ומי שם אותך בדיוק כממונה, מה עשית בדיוק ב"עברך הארוך והמפואר"?. אני כבר רואה את היום שכדי להיות מנהל דיגיטל תהיה חייב לשלם סכום שנתי ל"ארגון מנהלי הדיגיטל" ולקבל תעודה מוסמכת, בקיצר הכל בשביל בצע כסף והכל חרטא ברטא. בן אדם שממדר אנשים לפי אינטרסים, מספיק לקרוא את הכתבה הקודמת שכתבתם על ארגון 100 מנהלי הדיגיטל כדי להבין, הוא מלקק למי שהוא צריך אותו ושם *** על כל השאר. ואני לא יודע כמה שילמו לכם (או שסתם החלטתם ללקק לו כדי לקחת חלק בבושה הזו) אבל זה ממש מוריד מכם בעיני בתור יישות עיתונאית רצינית.

  9. לכל עלובי הנפש חסרי הפנים שמגיבים פה, כנראה שקשה וכואב לכם מבפנים לראות מישהו שאוהב את מה שהוא עושה, נותן מעצמו לאחרים וגם מצליח בענק.

    כמה שתגיבו יותר זה רק מעצים ומגדיל את אפקט יחסי הציבור פה והחוזק של הארגון שכרמל הקים. כי אי אפשר בלי קצת גועל צהוב וטראש נכון? יאללה עכשיו תחזרו לחורים שלכם

  10. הדיקטטור חי בסרט.
    כרמל בעצמו לא מילא אף תפקיד מפתח בעולם הדיגיטל.
    והמטרות שלו מסחריות נטו. נראה מה יגידו שאר מנהלי הדיגיטל שיבינו לאיזה בור מסחרי נכנסו.
    אבל שאפו על היח״צ. – הרי כל דיקטטור צריך כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים