פיד מדיה של נמרוד פרידברג זכה בתקציב הדיגיטל של קק"ל

נמרוד פרידברג, רז ציפריס
נמרוד פרידברג, רז ציפריס

משרד הדיגיטל והתוכן 'פיד מדיה' (Feed Media) שהוקם ב-2009 ע"י נמרוד פרידברג אליו הצטרף מאוחר יותר רז ציפריס, זכה בתום מכרז מדובר בתקציב הדיגיטל של קק"ל (קרן קימת לישראל). מול פיד מדיה התמודדו על התקציב הנחשק; משרדי הדיגיטל והתוכן 'בלינק' של שגיא חמץ ו-'דבי אנד רון דיגיטל' של קבוצת דבי תקשורת.

המכרז על תקציבי הפרסום של קרן קימת לישראל, הסתיים באחרונה לאחר מספר טלטלות, רובן סביב תקציב האופליין של קק"ל בניהולו של המנכ"ל מאיר שפיגלר, שהמכרז עבורו נדחה והתעכב לאחר שבקק"ל כפו על המשרדים המתמודדים להגיש מחדש את הצעותיהם, לאחר מכן עוכב בשנית לאור ציוצים של אודי פרידן בטוויטר.

חילופי הדברים של פרידן ודרוקר בטוויטר
חילופי הדברים של פרידן ודרוקר בטוויטר

למרות העיכובים, בתקציב הפרסום זכה ראובני פרידן ipg שהתמודד מול אדלר חומסקי אנד ורשבסקי, באומן בר ריבנאי ויהושע\TBWA. בתקציב הדיגיטל זכתה כאמור פיד מדיה של פרידברג.

על פי אייס, העיכוב הראשון במכרז של קק"ל החל כבר לפני כחודשיים, לאחר שהעיתונאי רביב דרוקר טען בחשבון הטוויטר שלו שקק"ל החליטה שהמשרד הזוכה הוא ראובני פרידן. אך לאחר שבהנהלת קק"ל נחשפו לציוץ מהעבר של אודי פרידן, בו יצא לכאורה כנגד החברה, יו"ר מפלגת העבודה בוז'י הרצוג ויו"ר קק"ל עצמו, הוחלט על פסילת המשרד. בראובני פרידן טענו כי לא קיבלו הודעה רשמית על הפסילה.

המחלוקת בין פרידן לדרוקר גלשה להתכתשות בין השניים בטוויטר. בשלב מסויים וכשהוויכוח הגיע לנקודת רתיחה, צייץ פרידן לדרוקר: "מתחיל לפקפק באתיקה שלך. קח את דבריך חזרה. אני אומר לך שעד הרגע לא דיברו איתנו כלל! ואין שום דיבור עם המנכל. מקורותיך משיחי שקר".

ב-6 השנים האחרונות, טופל תקציב הפרסום של קק"ל במשרד הפרסום מקאן תל אביב. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2015 עמד תקציב הפרסום של קק"ל על 10 מיליון ש"ח במחירון ריאלי, כאשר שני שליש מהם הופנו לטלויזיה ולעיתונות והשאר לדיגיטל ורדיו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים