שוב זה קורה: המשביר לצרכן מבטיח בלי אותיות קטנות וכוכביות, *אבל תהיו בטוחים שיש לא מעט מהן

המשביר לצרכן
המשביר לצרכן

במשרד הפרסום מקאן תל אביב המציאו ז'אנר הארדסייל מתחכם חדש, כזה שמבטיח באותיות ענק – בלי כוכביות, התניות או אותיות קטנות, אולם בפועל יש לא מעט מהן.

אחרי שנצלבו ע"י הגולשים בדצמבר 2015 לאור מה שנראה כמו הטעייה, ברשת 'המשביר לצרכן' של בעל השליטה רמי שביט, חוזרים עם קמפיין נוסף מבית מקאן, שמתקשר את מבצעי 1+1 על כל אופנת הנשים, הגברים והילדים שבמבצע, תוך שילוב הבטחה כי המבצעים "בלי כוכביות ובלי התניות" כאשר בתחתית הסרטון שולבו דווקא התניות וכוכביות נטולות הסימון (*); "כפוף למגוון ומלאי שבסניף, 300 יחידות, אין כפל מבצעים, לא תקף בסניף עודפים" והפנייה לפרטים נוספים באתר המשביר לצרכן.

מתחכמים? בלי כוכביות
מתחכמים? בלי כוכביות

בסרטונים החדשים, בחרו במשרד הפרסום בקפידה את הניסוחים והשמיטו את ההבטחות ששולבו בקמפיינים הקודמים, שם נכתב בפירוש "בלי כוכביות ובלי אותיות קטנות" למרות שהיו כאלו.

גם בקבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' עלתה תהייה בנושא, אחד מאנשי השיווק כתב: "האם אף אחד מהגורמים בדרך, לא שם לב לבעייתיות פה? זאת פעם שנייה בתקופה האחרונה, שאני רואה פרסומת שמתהדרת בכותרות בנוסח "בלי כוכביות" / "בלי אותיות קטנות" – כשבפועל לגמרי יש. הזוי בעיניי."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. הטעייה זדונית ומרושעת!!! גם תוצרת "סלוגי" לא נכללת במבצע. סרבו למכור לי 1+1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים