AskPavel משיק קורס קידום אתרים ו-seo מעשי למנהלי שיווק ודיגיטל

קורס SEO // תמונה: PixelBay
קורס SEO // תמונה: PixelBay

בעולם דיגיטלי שבו הכול כבר הפך לתוכן ממומן ומטעם, SEO הוא כנראה כלי השיווק האורגני, האפקטיבי ואולי היחיד שעובד בשבילכם 24/7 ובחינם. לראשונה, יועץ קידום האתרים הבכיר פבל ישראלסקי, שמוכר כ-AskPavel, בלוג פופולארי בתחום קידום אתרים אותו הקים ב-2007, משיק קורס קידום אתרים מעשי שמיועד למנהלי שיווק ודיגיטל, וזאת במסגרת AskPavel Academy שהוקמה לפני מספר חודשים.

קידום אתרים אורגני (SEO) מאז ומעולם היה תחום שמשתנה בקצב אדיר ביחס לערוצי שיווק דיגיטלים אחרים. מדי שנה גוגל משחרר למעלה מ-200 עדכונים שונים לאלגוריתם של מנוע החיפוש שלה ומקדמי אתרים חייבים להיות עם היד על הדופק בכדי לעקוב אחר כל השינויים וליישם אותם בזמן אמת באתרים שהם מקדמים.

>> למידע נוסף אודות הקורס

אחרי קרוב לעשור של עבודה בתחום קידום האתרים, רכישת ניסיון וידע נרחבים בתחום ומתן שירותי קידום לחברות מובילות במשק כדוגמת תנובה, שטראוס, הדקה ה-90 ועוד, מעביר ישראלסקי במסגרת הקורס, את כל הטכניקות והכלים שרכש בכדי להכשיר בעלי עסקים ומנהלי שיווק ודיגיטל שמעוניינים להתמחות ב-SEO. הקורס, בהיקף של 100 שעות שיתפרס על פני שלושה חודשים, מיועד למנהלי שיווק ודיגיטל בארגונים ובחברות ובעלי עסקים, בדגש על קהל שכבר מגיע מעולם הדיגיטל והשיווק ומבקש להעמיק ולפתח את כישוריו.

על פי ישראלסקי, "הבידול המרכזי הוא הפרקטיקה. מבנה הקורס בנוי באופן כזה שבו כל משתתף מיישם על האתר שלו או הארגון בו עובד את כל הנושאים הנלמדים לאורך המפגשים בקורס. לדוגמא אם לומדים איך להשיג קישורים, המשתתף מתרגל השגת קישורים לאתר שלו בזמן השיעור תוך הנחיית המרצה".

הסילבוס של הקורס ממוקד ומתייחס לכל ההבטים שקשורים לקידום אתרים אורגני (SEO), בהם: אופטימיזציה לאתרי וורדפרס, מחקר אתרים מתחרים, טכניקות לבניית קישורים, גוגל אנאליטיקס, שיווק באמצעות תוכן, קידום אתרי מובייל ואפליקציות (ASO), דיני משפט רלוונטים ועוד.

"אני לא מאמין בניפוח השעות בקורס קידום אתרים כי זה פשוט לא מועיל למקדמי אתרים ויכול אף לבלבל אותם (מה גם שזה מייקר את הקורס). לפעמים כדי להיות מומחה בתחום מסוים עדיף לדעת כמה שיותר על אותו תחום וההכרות עם הנושאים המשלימים לא מוסיפה למומחיות" אמר ישראלסקי.

בין המרצים בקורס: אסף אלכסנדרוביץ' – מקים מחלקת ה-SEO בחברת 888. מארק לוי – מי שניהל את קבוצת המדיה המובילה בלונדון Time Inc בעודו בן 19 בלבד וכיום ראש תחום SEO. דניאל זריהן – ממקדמי האתרים המובילים בארץ ומי שמדורג בגוגל ראשון כאשר מחפשים "קידום אתרים" ונוספים.

>> למידע נוסף אודות הקורס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. ממליץ מאוד ללמוד קידום אתרים גם מי שלא רוצה לקחת את זה כמקצוע, בכללי קידום אורגני מביא תועלת מדהימה ובחינם!
    מעבר לזה ממליץ מאוד לבנות אתר בוורדפרס בגלל שהוא מובנה ידידותי לגוגל ובצורה כזאת שנורא קל לקדם אותו, אני מכיר קורס שמלמד איך לעשות את זה – http://www.superm.biz/בניית-אתרים-בחינם/
    ושוב ממליץ מאוד על הקורס במיוחד על הקןרס הזה, רק מהידע המטורף שמביטים בחינם באתר אני לא רוצה לחשוב מה יש להם בקורס… ממליץ בחום 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים