אורן ציבלין משיק את צ'יק – בוטיק אנימציה עם התמחות בעולם האוגמנטד ריאליטי

סטודיו צ'יק | Chick
סטודיו צ'יק | Chick

קבוצת 'ציבלין' מתאימה עצמה לשוק הטכנולוגי המתחדש בהובלתן של גוגל ופייסבוק ומודיעה על השקת סטודיו אנימציה חדש ומתקדם בשם צ'יק שיפעל בעולמות ה-VR וה-AR.

אימפריית הפרסום והתקשורת של אורן ציבלין, בעלי 'ציבלין תקשורת לצעירים', 'מעריב לנוער' וסוכנות הויראלים Z, ממשיכה להתרחב. אחרי השקת Z בניהולו של איש הקריאייטיב גיא בורנשטיין, ציבלין משיק את צ'יק, סטודיו חדש לאנימציה ולעולמות הווירטואל והאוגמנטד ריאליטי.

צ'יק - Chick
צ'יק – Chick

החברה החדשה היא שותפות של "ציבלין" עם מנכ"ל החברה, האנימטור שגיא אלטר, בוגר המחלקה לאנימציה בבצלאל והארטדירקטור של המשרד בשנים האחרונות. להבדיל מחברת האם, "ציבלין", צ'יק תעניק שירותים ללקוחות בכל המגזרים, ולאו דווקא לילדים ולמשפחה.

צ'יק יתמחה באנימציה ובעולמות החדשים, בקונטקסט של פרסום ותוכן, כאשר הסטודיו החדש כבר צירף אליו שורת לקוחות מכובדת, בהם: אסם קולינארי, עיריית אילת, דלתות פנדור, בתי קולנוע לב, רשת אימג'ינריום והמצפה התת ימי. למזבלה נודע כי בימים אלו, חתמה צ'יק על חוזה להפקת סרט קולנוע אנימטיבי לילדים, מהבודדים שנעשו עד כה בישראל, אשר ישלב ביצירתו אלמנטים של מציאות רבודה.

בסוף השנה האזרחית האחרונה הפתיעה עיריית אילת את ילדי העיר בחלוקת גלויות מציאות רבודה, כשהילדים סרקו את הגלויה הם קיבלו ביקור מבדר משתי דמויות הדגל החדשות של אילת; "שושן ושחף" כשהן מדובבות ע"י שחר צוברי בצירוף איחולי שנה מנצחת לילדי אילת. פעילויות מציאות רבודה נוספות נעשו עבור סרטי יוניברסל, המצפה התת ימי ורשת אימג'ינריום.

שגיא אלטר, מנכ"ל צ'יק: "החזון שלנו הוא להוציא את התוכן האנימטיבי מתוך המסך החוצה אל המציאות וכך לצבוע מחדש את היום יום שלנו בארט, הומור ושחרור מכבלי המציאות כל מה שאנימציה נועדה לעשות".

שואוריל צ'יק – ציבלין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים