מישל טרוני נתן עבודה: עשרות אלפי הורדות לאפליקציית סנופי

מישל טרוני
מישל טרוני

הבודי בילדר שהפך לכוכב פייסבוק וגוייס לקמפיין מיוחד של סוכנות In Your Face שבבעלות אייל גיא וניר לבני לקידום אפליקציית השוואת מחירי המזון והציוד לבעלי חיים 'סנופי', מוכיח שהוא לא רק פנים יפות וגוף חטוב, אלא גם כזה שמשיג תוצאות.

כזכור ביום רביעי בשעות הבוקר, נכנס מישל טרוני ביחד עם כלבו, לכלוב מיוחד שהוקם בקומה -1 בדיזנגוף סנטר וזאת כחלק מגימיק ההשקה של סנופי, שהתחייבה לתרום שקל אחד על כל התקנה ופתיחה של האפליקציה לטובת 'תנו לחיות לחיות' ועמותות נוספות הפועלות למען בעלי החיים.

בתחילת טרוני היה אמור לשהות בכלוב כ-36 שעות בלבד, אולם לבסוף יצא רק לאחר 56 עמוסות ומסוקרות במיוחד, כשאפליקציית Snoopi מככבת ברשימת ההורדות בחנויות האפליקציות של גוגל ואפל; מקום 1 באפליקציות החינמיות של אפל ומקום 6 באפליקציות המובילות בחינם של גוגל פליי. יש לציין כי האפליקציה גם קודמה בבורסאות הפרסום.

אפליקציית סנופי - Snoopi
אפליקציית סנופי – Snoopi

במהלך השהייה בכלוב, עלה טרוני מספר פעמים לשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו שמונה למעלה מ-97 אלף חברים וחברות. בגיבוי חבריו דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן ודמויות בולטות נוספות בפייסבוק, זכו הסרטונים לכמה מאות אלפי צפיות במשולב וכאמור למספר הורדות גבוה של האפליקציה, אולם ככל הנראה לא כזה שעמד ביעד שהוצב – 100 אלף הורדות.

אפליקציית Snoopi שהושקה באחרונה תחת הסלוגן 'מרחרחים. קונים. חוסכים' מאפשרת לערוך השוואת מחירים של מזון וציוד לכלבים וחתולים מתוך מאגר של ספקים וחנויות ולהזמין אותם בקליק. על פי היזמים, מטרת האפליקציה היא "להקל על החיים של בעלי חיות המחמד וכן להקל על החיים של בעלי החיים עצמם" כאשר בסנופי מתחייבים למכור 5% מהרווחים לעמותות בתחום.

מישל טרוני הוא מפתח גוף שהוכתר 3 פעמים כמר ישראל במשקלים כבדים. בשנה החולפת עלה לכותרות לאחר שהפך לאושיית פייסבוק בזכות תכני וידאו ויראלים אותם הוא יוצר עם צ'רקוב, גרפמן ונוספים. בין עשרות הסרטונים של טרוני, ניתן למצוא לא מעט כאלו שעוסקים במצבם העגום של בעלי החיים עם שלל קריאות לאימוץ כלבים וחתולים, כך שהחיבור עם סנופי נראה כאידיאלי. בעברו כיכב טרוני במספר קמפיינים, ביניהם גולדסטאר וקופת חולים מכבי, אולם זהו הקמפיין הראשון בו הוא משתלב כפרזנטור ראשי.

טרוני ישן בכלוב
טרוני ישן בכלוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים