דירקטורית 2.0: אלונה שטיין מצטרפת לשדרה הניהולית של Blonde 2.0

אלונה שטיין
אלונה שטיין

איילת נוף ומוטי פאר, בעלי חברת הדיגיטל PR המדוברת 'בלונד 2.0', מביעים אמון באחת העובדות הבולטות של המשרד – אלונה שטיין, שמצטרפת לשדרה הניהולית בתפקיד דירקטורית יח״צ ותקשורת. שטיין (28) בעלת תואר ראשון בביולוגיה ופסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, הצטרפה לבלונד 2.0 לפני כשלוש שנים כאשר בשנתיים האחרונות שימשה כסופרוויזרית של המשרד. כדירקטורית, תצטרף לצוות הבכיר של המשרד ותפעל לחזק את יכולותיה של החברה בשווקים בינלאומיים.

במסגרת תפקידה, הובילה שטיין בשנים האחרונות את התרחבות פעילות בלונד 2.0 בישראל, תוך ניהול מערך היח״צ של לקוחות הדגל של המשרד, בהם: StoreDot, Sirin Labs, Singulariteam, Applause, Zebra Medical Vision, ועוד. בשנה האחרונה קידמה מסיבות עיתונאים בעולם ביניהן השקת הטלפון של Sirin Labs שהתקיימה בלונדון, בהשתתפות כתבים ועורכים מכל העיתונים המובילים בעולם. ההכרזה זכתה לכיסוי תקשורתי נרחב בכ-900 עיתונים וערוצי טלוויזיה בינלאומיים.

בלונד 2.0
בלונד 2.0

במקביל למינוי, בלונד 2.0 צפויה להמשיך בשנת 2017 את הצמיחה המשמעותית של השנים האחרונות. למזבלה נודע כי החברה מתכננת לפתוח משרד נוסף בארה״ב, שיצטרף למשרד שהוקם בבוסטון בשנת 2014. כפי שפורסם, לאחרונה זכתה בלונד בתקציב היח"צ של WAZE בישראל והרחיבה את מצבת הטאלנטים שלה עם גיוסו של כתב הטכנולוגיה הבכיר צחי הופמן.

מוטי פאר, מנכ״ל משותף ב-Blonde 2.0: "הצטרפותה של אלונה להנהלה הבכירה של בלונד 2.0 היא צעד נוסף בבניית התשתית הניהולית של החברה ותסייע להתרחבות הגלובלית, וליכולת הייחודית שלנו לספק לסטארטאפים וחברות טכנולוגיה כיסוי תקשורתי בינלאומי".

בלונד 2.0 היא סוכנות יחסי ציבור בינלאומית עטורת פרסים בעלת משרדים בבוסטון ותל אביב. תחת הנהגתם של איילת נוף ומוטי פאר (שדורגו כשניים מעשרת המשפיענים של הסטארטאפ ניישן על ידי מגזין פורבס) פועל צוות המונה 25 יועצי תקשורת המתמחים ביחסי ציבור מקומיים ובינלאומיים לסטארטאפים, חברות טכנולוגיה וקרנות הון סיכון. בין לקוחות החברה Waze, Viber, Playtika, Airobotics זברה מדיקל ויז׳ן, StoreDot, JFrog, אמדוקס, קרן רודיום, קרן סינגולריטים ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים