פייסבוק ישראל חסמה את הפרופיל של יואב הצל אליאסי לשבוע

יואב אליאסי - הצל
יואב אליאסי – הצל

מחלקת הצנזורה של פייסבוק בישראל שוב פוקדת את הראפר יואב הצל אליאסי. כזכור אליאסי כבר נחסם מספר פעמים בעבר בעקבות התבטאויותיו בעמוד הפייסבוק הפופולארי שלו. למזבלה נודע כי פרופיל הפייסבוק האישי של אליאסי נחסם היום (שישי) ל-7 ימים, וזאת לאחר שפייסבוק הסירה סטטוס שפירסם בעמוד שלו בטענה כי הוא אינו עומד בתנאי הקהילה של הרשת החברתית.

בסטטוס של אליאסי שהוסר, הוצגה תמונה של צעיר ישראלי בשם M.Y (השם המלא שמור במערכת) כשעל גביה הוצבו לכידות מסך של כמה וכמה סטטוסים שפירסם. יש לציין כי אליאסי אומנם צינזר את מספר הטלפון של הצעיר אולם לא את שמו המלא ותמונתו, מה שככל הנראה הוביל להסרת הסטטוס וחסימת הפרופיל, בגין שיימינג והסתה.

מאליאסי נמסר: "סתימת הפיות של פייסבוק היא בושה! אני פרסמתי פוסט על ספר ערבי מחיפה שקורא לנו דת נחותה ושלא פלא שעשו מאיתנו סבון. ופייסבוק לא רק שלא סגרו את הפרופיל של הגזען הערבי, אלא חסמו לשבוע את הפרופיל שלי. שוב אנחנו רואים שפייסבוק נותנת יד להסתה נגד יהודים. בושה !!".

מ-M.Y נמסר: "אני חייב להבהיר משהו… וזה לא התנצלות. כולם פה מכירים אותי טוב טוב, וכולם פה יודעים שאין לי בעיה אישית עם אף אחד ואחד ממכם… לא פוליטית ולא דתית, לא התעניינתי ולא שאלתי את אף אחד מה הן הדעות שלו כי זה לא עניין אותי.

הסטטוס שהוסר
הסטטוס שהוסר

100% ממכם יודע שאנחנו גרים במדינה שגזענות היא ערכים אצל אזרחיה וזה רק הולך וצובר תאוצה, מי שיגיד שאותו הדבר קיים גם אצל הערבים ״בארץ״ אז הוא שקרן, הערבים תמיד ניסו להשתלב בכל מחיר ולסתום את הפיות לא משנה מה הנסיבות, וזאת בדיוק הבעיה הסתימת פיות של הערבים וגם הסתימת פיות של היהודים הטובים שלא משתייך לקומץ הגזעני ״הגדול״… (זה אומר שאני לא מכליל) לבוא להגיד ערבים עבדים שלנו, בונים לנו מדינה, עמלקים, גזענות זה ערכים, ערבושים, להרוג כולם, אין בהם אמונה, ישו (ימח שמו וזכרו), מריה שרמוטה, קללות על הדת המוסלמית, בני בליעל, צריך למחוק להם את כנסיית הקבר ולבנות מזבח, ישו היה כלב… ועוד מלא דברים שאני כבר לא זוכר…

כל זה בסדר? לא מרגש אף אחד ממכם… אני לא אתפלא אם הרבה לא ימצאו בזה מילים קשות משום שזה הפך להרגל ואופי של אנשים רק בגלל הסתימת פיות הזאת וחוסר התערבות של הרבה גורמים, אבל שבאים לענות לאותם אנשים באותו טון כדי שיבינו כמה קשות מילים אלה וירגישו את אותו הכאב כדי שבפעם הבאה יחשבו פעמיים לפני שהם אומרים כאלה דברים אז זה לא בסדר פתאום, זה אסור, עם השיימינג מתחיל בפעולה.

שוב פעם, אין לי בעיה עם יהודים, למדתי בבית ספר יהודי ויש לי מלא חברים יהודים, יש לי בעיה עם אותם אנשים עם רוע לב שזורקים מילים בלי לחשוב, יש לי בעיה עם זה שהיהודים הטובים מתעלמים מזה ומעדיפים לא להטיף להם, יש לי בעיה עם שהבעה ודיבור טוב אל ליבם רק גורמת להם לגחך ולקלוט חולשה, אז הסיבה היחידה לאמירות שלי היא אך ורק לתת לבן אדם ממול להרגיש איך נשמעות מילים קשות אלה לצד השני ולחשוב בפעם הבאה 10 פעמים לפני שזורקים מילים כאלה…

תקחו את זה איך שבא לכם, זכותכם, וכולם יודעים שמחוץ לפייסבוק ודפי החדשות והתגובות דברים אלה לא קיימים, הכוונות שלי הם טובות ואך ורק למטרות פסיכולוגיות הפוכות, כדי לעשות מקום טוב יותר, של מדינה שמכבדת בצורה שווה את כל אזרחיה בצורה שווה ולא בצורת כי חוק… אני רואה את ישראל כסוג של ארה״ב שבה סינים, שחורים, לבנים וכל מיני צבעים חיים ביחד ורגילים זה לזה כאזרחים שווים". כך פירסם בתגובה לסטטוס של אליאסי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. הצל חולה על החרדים. הוא אוהב את אריה דרעי. ובס"ד אריה דרעי ימשיך לתפוס אץבבצים את כל המדינה החילונית הזו. תתפוצצו

  2. הצל מזכיר לי את העלווים בסוריה שתקפו את ישראל. ושכחו שדאעש הם אלו שישמידו אותם. דאעש =החרדים

  3. מגיע לו. הוא מתעלם מהאוכלי חינם החרדים שמשמידים את המדינה מבפנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים