יואב הצל אליאסי משיק מחדש אתר עצמאי שעוצב ברוח פייסבוק

יואב הצל אליאסי
יואב הצל אליאסי

הראפר-פרסומאי יואב הצל אליאסי, שנמצא במאבק תמידי ועיקש מול פייסבוק שלטענתו מצנזרת באופן חד צדדי את הסטטוסים אותם הוא מעלה לעמוד הפייסבוק הפופולארי שלו, משיק באופן רשמי את אתר האינטרנט שלו שהוצג לראשונה במזבלה באוקטובר השנה. האתר עוצב ברוח פייסבוק ובשיתוף פעולה עם חברת EZTools (איזיטולס) שגם שותפה במיזם התוכן של אליאסי.

האתר החדש של אליאסי שמושק מחדש בימים אלה תחת הכתובת VMK.co.il (הצל באנגלית במקלדת), עוצב ברוח פיד של עמוד פייסבוק, מעין הצהרה של אליאסי שפייסבוק עצמה היא כנראה אינה הפלטפורמה האידיאלית להשמעת דעותיו. כזכור, על פי נתוני הביצועים של עמוד הפייסבוק של אליאסי, שנחשפו לראשונה במזבלה, עולה כי כוחו של הראפר בעליה מתמדת ותכני העמוד מגיעים למיליוני גולשים מדי חודש.

יואב הצל אליאסי
יואב הצל אליאסי

במקביל, קריירת הפרסום של אליאסי במגמת צמיחה, אליאסי לקח לאחרונה חלק בקמפיין ההשקה של אפליקציית SessMe ואף כתב וביים פרסומת של בוטיק יין תל אביבי שעוררה זעם ברשת.

בחברת פייסבוק לא ממש אוהבים את אליאסי, הפרופילים של מנהלי העמוד נחסמים כדרך קבע, גם הפרופיל האישי של אליאסי נחסם לעיתים תכופות לתקופה של ימים, שבועות ולאחרונה גם ל-30 יום. בעקבות החסימה האחרונה, החליט אליאסי לכתוב מספר סטטוסים פומביים המופנים להנהלת פייסבוק ישראל שבראשה מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני.

"אני מצפה שנציג פייסבוק ישראל יצור איתי קשר ויסביר לי בדיוק למה עשרות סטטוסים בעמוד הושתקו ונמחקו רק בשבוע האחרון, ומנהלי עמוד נחסמו שלא בצדק. אני מצפה שפייסבוק תפעל למען חופש הביטוי ולא תשתיק ותמחק סטטוסים ותכנים לגיטימיים, אבל אם זו דרככם ותבחרו להתעלם, אז נטפל בזה בדרכנו (במסגרת החוק). משחקי ההשתקות והצנזורה הכפויה שלכם נגמרים היום" כך כתב אליאסי באחד הסטטוסים, שלא זכה עד כה להתייחסות פורמאלית מצד פייסבוק.

כזכור, אליאסי הוא לא היחיד שמשיק אתר שמעוצב ברוח 'פייסבוק'. גם אבי לן, מפעיל מותג האינטרנט הפופולארי 'סטטוסים מצייצים', שעמוד הפייסבוק שלו הוסר בינואר השנה לאחר שנכתב בגלובס כי מכר תכון שיווקי לצד שלישי, וזאת בניגוד לתקנון השימוש של הרשת החברתית, השיק לאחר ההרחקה מפייסבוק אתר תוכן חדש שעוצב אף הוא ברוח פיד פייסבוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. לדורי אני מכיר את שוק הפרסום בארץ וגם את אדסנס משני הצדדים(בתור בעל אתרים ובתור מפרסם), אבל כזה מיקום גרוע של פרסומת לא ראיתי הרבה זמן פשוט מציק אני לא יכול לגלוש באתר כזה, לפעמים שיקול מרכזי זה כמה שווה לפגוע בחווית הגלישה תמורת עוד כמה גרושים.

  2. הפרסומת העליונה הנגללת באתר שלו ממש מציקה לחווית גלישה, וחבל שהוא הלך על העיצוב הישן של 2 טורים

  3. אא, אין דרך אחרת להרוויח כסף בפלטפורמת גוגל אדסנס, הקליק שווה כעשירית מקליק ברשתות פרסום רגילות, כך שבעלי אתרים רבים נאלצים להטמיע הרבה פרסומות גוגל ובמיקומים שקצת נראים מציקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים