וואלה! תשיק היום את באזיט (Buzzit) – מתחם אושיות הרשת של וואלה! חדשות

וואלה! באזאיט
וואלה! באזאיט

האם מהפכת התוכן המותגי של וואלה! בפייסבוק כבר כאן? אחרי 4 חודשי עבודה, אתר וואלה! חדשות ישיק היום את וואלה! Buzzit (באזאיט), מתחם תוכן וידאו אליו צורפו כמה מכוכבי הרשת הגדולים בישראל וגם כאלו פחות מוכרים שפועלים בפלטפורמות השונות: פייסבוק, יו טיוב, אינסטגרם. בין המשתתפים בפרויקט החדש של וואלה: מישל טרוני, דניס צ'רקוב, סמיון גרפמן, דני קמושביץ, קרין אלדאה ונמרוד בן משה אלדאה (טופגיק), שני חזן, ג'וזי זירה, לי לוי, קווין רובין, אביעד בללי (קורנליוס האיום), גל גברעם, רון אלוף, שגיא ברייטנר, סהר קליזו, קורן וויט ונוספים.

כפי שפורסם לראשונה במזבלה, מתחם האושיות של וואלה! שנקרא במקור "הבאזזרים" יושק בעיכוב של כחודש תחת השם החדש הנבחר "Buzzit". בוואלה! חדשות מקווים שאת השת"פ החדש עם אושיות הרשת, ניתן יהיה לתרגם גם לטראפיק לאתר וואלה! וכן כמקור הכנסות נוספת עבור וואלה! שתתמקד ביצירת תוכן וידאו מותגי-מקורי בפייסבוק בויו טיוב עבור מפרסמים.

וואלה! באזאיט
וואלה! באזאיט

בזמן שכוכבני הרשת שישתתפו בפרויקט של וואלה! לא יקבלו תשלום, קשה להתעלם מהאינסנטיב המרכזי – העמדת אולפני וואלה החדישים לטובת הפקות וידאו. בוואלה! ישנם כמה וכמה אולפנים משוכללים שמאפשרים לייצר עשרות תכני וידאו מדי יום, מה שיכול להיות בוסט רציני עבור כוכבי הרשת שמתקשים להרים הפקות וידאו מקצועיות. מעבר לאושיות הרשת, בוואלה! גם ניסו לצרף בחודשים האחרונים את בעלי העמודים והקבוצות הפופולאריות בפייסבוק.

ערן גוטדנקר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בוואלה! ניוז: "אנו גאים לשתף פעולה עם האנשים הכי חמים ברשת בישראל, המגיעים מקשת רחבה של תחומים וגילאים שונים, ולתת במה ענקית של מעל מיליון גולשים ביום ליצירה ולתכנים המקוריים שלהם. כוכבי הרשת ישתלבו באולפן השקוף של וואלה! NEWS כחלק ממערך השידורים ותוכניות הווידאו. בנוסף, ערוץ Buzzit! יאפשר למפרסמים ליהנות ממהלכים פרסומיים ייחודים עם כוכבי הרשת המובילים, בשילוב מנצח של תוכן אורגני באתר האינטרנט הגדול בישראל, ביחד עם תוכן עדכני שרץ בעמודים החזקים ביותר ברשתות החברתיות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. התחושבה שהיא שזה לא יתפוס וזה יהיה בומראנג עבור כוכבי הרשת שכן זה יגרום לעוקבים שלהם להתעייף מהם יותר מהר. מביקור באתר התוכן בו נראה מאוד מאולץ, רכילותי ותוכן שעלה פשוט כי צריך לעלות תוכן.

  2. התחושה שלי אומרת שזה לא יתפוס. אף אחד לא רוצה ריכוז של כך כך הרבה כוכבי רשת, במיוחד כאלה שהוא לא בחר לעקוב אחריהם. מה שגם שנראה לאור ביקור באתר זה שזה מרגיש מאוד מאולץ, התוכן שעלה לשם, העיקר להפיץ תוכן מקורי. דוגמה לתוכן מקורי שהוא לא מעניין והוא מזכיר יותר רכילות- מה חושבים כוכבי הרשת של ישראל על הישראלים?

    עוד אתר נישה או במקרה אחר אתר נישה רכילותי שעושה עבוא כוכבי הרשת בדיוק את ההפך, הוא יגרום לאנשים בכלל ובפרט העוקבים שלהם להתעייף מהם יותר מהר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים