(presented. by Jordi): ירדן פלג יוביל את קמפיין הקיץ של מנה חמה

ירדן פלג - ג'ורדי
ירדן פלג – ג'ורדי

ירדן פלג, המפיק המוזיקלי של סטטיק ובן אל תבורי שמוכר בזכות הכינוי ג'ורדי, ישמש כפרזנטור של מותג מנה חמה מבית אסם, כך נודע למזבלה. ג'ורדי שהיה עד כה בעיקר מאחורי הקלעים כמפיק המוזיקלי של הצמד עם הבלחות אורח בקליפים, יוצא לראשונה מהצללים אל קידמת הבמה וישמש כפרזנטור בקמפיין נרחב שיושק בשבועות הקרובים באמצעות משרד הפרסום ציבלין. כאות להצלחתו והשפעתו על המוזיקה בישראל, זכה פלג ב-2016 בפרס 'תגלית השנה' מטעם אקו"ם.

"בואנה ג'ורדי, הגזמת" הוא ככל הנראה אחד המשפטים השגורים ביותר בשפה העברית, שנכנס לראש של כולנו, לאור הצלחתו המסחררת של הלהיט הראשון של סטטיק ובן אל – "ברבי", שצבר עד כה ביו טיוב כמעט 40 מיליון צפיות. מאז ברבי הפך פלג לאחד המפיקים המוזיקלים המחוזרים ביותר בתעשייה כשברזומה שלו להיטים ויראלים כדוגמת טודו בום (16 מיליון צפיות), סלסולים (36 מיליון), זהב (28 מיליון), כביש החוף (34 מיליון), סתם (24 מיליון), מקום לשינוי של נועה קירל (1.3 מיליון), דובי גל של רון נשר (24 מיליון) ונוספים. סה"כ הפיק פלג קליפים שזכו ללמעלה מ-500 מיליון צפיות.

ג'ורדי שזו הפעם הראשונה עבורו במרכז הבמה, מספר: "זו הייתה חוויה מעניינת ומרגשת עבורי, המסמלת הצלחה שבחיים לא דמיינתי, אני זוכר את הפרסומות של מנה חמה עוד מימי כנער מתבגר, להופיע בפרסומת של מנה חמה זה בהחלט מרגש. שמחתי להיות חלק מהעיבוד החדש לג'ינגל המוכר 'מנה חמה בצהריים, מנה חמה בהפסקה'".

"כמותג מוביל לבני נוער היה לנו חשוב לייצר פעילות שתתאים לתחומי העניין של הנוער בישראל". אומרת קרין שהין, מנהלת שיווק בחטיבה הקולינרית באסם. "ההחלטה לגייס את ג'ורדי כפרזנטור של הקמפיין נועדה לייצר חיבור רלבנטי ועכשווי לבני נוער, כמו כן, התכנית "הישרדות" רלבנטית מאד לבני הנוער בישראל ולכן החלטנו על שיתוף הפעולה איתם".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים