בזכות המהפכה בתיירות: איגוד השיווק בחר – אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות הוא איש השיווק של יוני

אמיר הלוי (קרדיט: חן גלילי)
אמיר הלוי (קרדיט: חן גלילי)

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי מודיעה הבוקר על בחירתה באמיר הלוי, מנכ"ל ומ"מ סמנכ"ל השיווק במשרד התיירות, כאיש השיווק של חודש יוני 2017. על פי הועדה, הבחירה בהלוי מגיעה בזכות השינוי באסטרטגיה השיווקית של משרד התיירות שהובילה לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת.

אמיר הלוי (קרדיט: חן גלילי)
אמיר הלוי (קרדיט: חן גלילי)

לאחר מבצע צוק איתן ב-2014 החלה האטה בתיירות הנכנסת לישראל, לאורך כך ובתמיכת שר התיירות יריב לוין, הוביל הלוי, מהפכה אסטרטגית בגישה השיווקית של התיירות לישראל, כשלראשונה הפסיק המשרד להתייחס רק למותג "ישראל" כמותג מוביל אלא למגוון של מותגי תיירות אטרקטיביים נפרדים, בהם; אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח וארץ הקודש. המהפכה השיווקית הובילה להיפוך המגמה, תוך עלייה דרמטית וחסרת תקדים בהיקף התיירות נכנסת, כאשר בשליש הראשון של 2017 הוכרז שיא כל הזמנים מאז קום המדינה עם 1,085.8 מיליון תיירים נכנסים ובחודש אפריל נשבר שיא כל הזמנים בכניסת תיירים בחודש אחד.

באחד הקמפיינים, החליטו במשרד התיירות לצאת בקמפיין ראשון שמשלב את ירושלים ותל אביב בטיול אחד, כערים משלימות שיוצרות חוויה משותפת. המשרד יצא בקמפיין מכר שעודד חברות להציע את החבילה המשולבת על מנת להשתתף בקמפיין. בנוסף, פעל המשרד בהיבטים נוספים כמו קידום פתיחת קווי תעופה חדשים, נוהל אילת לסבסוד קווי תעופה לעיר ופעולות שיווק במדינות חדשות ושווקים חדשים. המהלכים הובילו לשבירת שיאי כל הזמנים בכמות התיירים שהגיעו לישראל, בעלייה של עשרות אחוזים בהשוואה לתקופות קודמות והזרימו מיליארדים למשק הישראלי.

מועדת השיווק נמסר: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהפכה השיווקית שהוביל אמיר הלוי במשרד התיירות, שהובילה לצמיחה משמעותית בנתוני התיירות הנכנסת לישראל ושברה את כל השיאים בתחום. הלוי ואנשי המשרד הצליחו לזהות את היתרונות של ישראל ולהבליט אותן, בתקופה מורכבת ולצד מתחרים המציעים הצעה זולה משמעותית".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים