עומרי חיון משיק ספר: "אני רוצה לצרוח לעולם את הסיפור שלי"

עומרי חיון // מתוך הפייסבוק
עומרי חיון // מתוך הפייסבוק

בלוגר הרכילות עומרי חיון ישיק בעוד כחודשיים ספר חדש בשם "שקרים קטנים", כך בישר בהודעה ששיגר בשעה האחרונה לתקשורת. לצורך קידום הספר, פתח חיון גיוס המונים באתר Headstart (הדסטארט) עם יעד של כ-40,000 ש"ח. נכון למועד הפרסום טרם זכה לתמיכה.

שקרים קטנים
שקרים קטנים

"בעוד מספר חודשים יצא הספר הראשון שלי "שקרים קטנים" שהולך לספר לקהל הישראלי את הסודות הגדולים והסודיים ביותר בתעשיית הטלוויזיה, עולם הבידור והתקשורת, הרמאות בריאליטי. הספר גם יחשוף את חיי האישים ואת מה שהביא לקריסה הנפשית שהייתה לי. מי האיש שהרס לי את מה שבניתי ב-10 שנים. הספר יחשוף סיפורים שמעולם לא נחשפו על דמויות בולטות בתעשיית התקשורת והבידור" כך כתב חיון.

בעמוד הגיוס שנחתם במשפט "אני רוצה לצרוח לעולם את הסיפור שלי – עזרו לי להוציא לאור את הספר", מספר חיון על השנה האחרונה בחייו, על "המהפכה שהתחוללה בו", על ההתנכלויות מצד זכיינית ערוץ 2 'קשת' (כפי שפורסם במזבלה), על ההתמוטטות הנפשית שחווה ואישפוזו באברבנל.

בקרוב אציין שנה לאשפוז הראשון שלי כשהתמוטטתי נפשית, חגגתי את יום הולדתי באברנבל ב-23.8. זה קרה הרבה לפני כן למען האמת – אין לי מושג מה אמת ומה שקר. הרי במהלך כל הקריירה שלי לא סתמתי את הפה נכנסתי בכל מי שחשבתי שמגיע להיכנס בו בכל אחד שמתנשא או שאפשר להגיד שהפכתי את כולם לשווים בעיניי – עשיר, עני פליט ריאליטי או זמר ענק. אני לא יודע, מה באמת קרה, ומי באמת ניסה להתנקם, אבל אני יודע, מה ראיתי גם שהמאניה דיפרסיה שלי התפרצה ואיבדתי קשר עם המציאות. היו שם אנשים ברחוב, בבית, ברשת שעשו הכול בשביל שזה יקרה. במשך שנתיים יצאתי עם בחור, כל כך התאהבתי זאת הייתה מערכת יחסית קשה מאד. בחצי שנה הראשונה עפנו באוויר ואז הוא רצה לעזוב למקסיקו לטיול של חייו, כמובן שארזתי את החיים המושלמים שלי בישראל ואת הבית הענק שלי בלב תל אביב וטסתי איתו. כי האמנתי בו. אחרי שבוע אחד בלבד החברים שלו שהיו שם במקסיקו, שנאו אותי והפכו את הדבר הזה לסיוט. מאצ'טות עפו באוויר, אלימות ושנאת חינם לדמות הציבורית שלי מבלי בכלל להכיר את האדם שאני. בגדול הרגשתי שאני נמצא בהישרדות. מסביב רק ים ענק של כלום אחד גדול. ברקע פרידה סביב החברים שאיבדו כל צלם אנוש בתקופה שלהם בג'ונגל לפני שהגענו. ואני? בכלל צריך לעבוד על האח הגדול VIP מבית ששכרנו שם. לבסוף הוא נטש. נשבר לי הלב. מה זה נשבר? התרסק. אני רגיל להיות בשליטה הכל אצלי עובד הכל הולך חלק, הרי הימים הקשים מהפנימייה מהנטישה של האבא והילדות הקשה הכול מאחורי- קבלתי מתנה, הצלחתי,החיים שלי טובים. שוב חטפתי סטירה של החיים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים