פייסבוק התקפלה? בין לילה התרומם עמוד של 450 אלף איש ל'האח הגדול' של רשת

האח הגדול, רשת
האח הגדול, רשת

עמוד פייסבוק חדש של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול' בזכיינית 2 'רשת', צץ היום במפתיע ברשת החברתית כשהוא מונה למעלה מ-440 אלף איש. 'האח הגדול' שודרה עד כה ב'קשת' והחל מהעונה הקרובה תשודר תחת 'רשת' וזאת לאור רכישת מניות ע"י אנדמול העולמית. כשבועיים לאחר סיום העונה האחרונה בקשת, האחרונה השתלטה על נכסי הסושייאל של 'האח הגדול' באינסטגרם ובפייסבוק ושינתה את שמותיהם. בכך הפך העמוד שמנה דאז כחצי מיליון איש שעשו לייק ל'האח הגדול', לעמוד פייסבוק שנושא את שמה של הזכיינית (קשת).

האח הגדול - רשת
האח הגדול – רשת

באחרונה נחשף במזבלה כי ברשת פנו לעזרת פייסבוק ישראל שסירבה לסייע לזכיינית בהחזרת העמוד מידי קשת וזאת בהסתמך על הטענה, כך על פי מקור ב'קשת', כי מדובר בנכס שלהם, שמומן, נוהל ותופעל לאורך השנים על ידם. מנגד, טוען גורם ברשת כי כל פעילות 'האח הגדול' שייכת לאנדמול, בעלת הזיכיון והפורמט, והיא זו שהייתה צריכה לקבל את כלל הנכסים, בטרם שינוי שמם ע"י קשת.

היום כאמור צץ בפייסבוק עמוד "חדש" של 'האח הגדול' עם כמעט 450 אלף לייקים, כאשר עד אמש אותו עמוד מנה אלפי אוהדים בודדים. האם פייסבוק התקפלה לנוכח הדרישה של רשת? עמוד הפייסבוק של קשת עדיין עומד בשלו עם חצי מיליון איש, מה שאומר שפייסבוק לא העבירה את העמוד לידי רשת. אז איך בכל זאת צץ כזה עמוד? סברה אחת היא שבמחלקת הסושייאל של רשת הגדילו את העמוד בצורה מלאכותית תוך מיזוג מספר עמודים שהיו ברשותם לכדי עמוד משודרג שפתחו לאח הגדול שכאמור מנה אלפי לייקים בודדים עד אמש. סברה אחרת היא שיתכן ובצעד תקדימי למדי, פייסבוק שיכפלה את העמוד המקורי או יותר נכון העבירה אוהדים לעמוד של רשת, בכדי שאלה יהיו "בבעלות" שתי הזכייניות, שבנובמבר הקרוב עתידות לצאת לדרך עצמאית.

עידכון: גולשים מדווחים כי הלייקים נעשו ללא ידיעתם. מה שאומר שככל הנראה 'רשת' עשתה מחטף לייקים, שינתה שמות של עמודים קיימים ומיזגה אותם לעמוד אחד.

המזבלה טרם הצליחה לקבל את תגובת רשת בנושא.

פייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. אתמול בלילה פוסט שכתבתי על הזוג מעיין ואביחי הופיע 30 פעם ופגע בי. היה אדם בשם benny cohen שזה הפוסט שלו והודיעו לי שזה ספאם הוא מחק את הפוסט וניסה להיכנס לטלפון שלי האישי. חסמתי אותו אני רוצה לדעת מה עושים במקרה כזה. פשוט התרגזתי . זהו ממש חדירה לפרטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים