שי-לי שינדלר תגיש את הצנרת ביחד עם גיא לרר

שי-לי שינדלר וגיא לרר
שי-לי שינדלר וגיא לרר

גיא לרר ממשיך לעבות את מערכת תוכנית 'הצנרת' שתעלה בקרוב ברשת 13 עם קולגות מתוכנית הצינור וצינור לילה בהם צמד העורכים אורי אבן ואדם שפיר ומודיע היום על הצטרפותה של שי-לי שינדלר כמגישת משנה לצידו.

אל צינור לילה הצטרפה שינדלר כמגישת רצף בפינת "הסרטונים שעשו את היום ברשת", שכללה סרטוני רשת משעשעים וסיפורים ויראלים יומיים. ביוני 2015 סיימה שינדלר בתוכנית הצינור ועשתה רילוקיישן לניו יורק ככתבת של גיא פינס בתפוח הגדול.

על הצטרפותה של שינדלר לצנרת כתב לרר: "החזרנו אותה! אני מאושר לבשר שאחרי שנתיים בניו-יורק שי-לי קיבלה צו 8 והתייצבה בול בזמן כדי להגיש איתי יחד את התכנית. כל כך כיף ונכון".

גיא לרר ושי-לי שינדלר (מתוך פייסבוק)
גיא לרר ושי-לי שינדלר (מתוך פייסבוק)

שינדלר כתבה: "אז עכשיו כבר אפשר לספר! חזרתי כי לרר לא יכל בלעדי.. פה לפני 7 שנים כשעוד היינו צעירים ולא הבנו כלום, לא דמיינו שאחרי שבע שנים עוד נהיה יחד. אז ממש בקרוב כל ערב על המסך שלכם, לרר ואני ננחה את ״הצנרת״ ב״רשת״ ערוץ 2 שעובר ל 13! אני עדיין מתרגשת!!!".

בימים אלה נמצאים לרר וערוץ 10 בצומת מרכזי בעתידו של עמוד הפייסבוק של תוכנית הצינור שמונה למעלה ממיליון אוהדים. כזכור, ערוץ 10 פנו לבית המשפט בבקשה כי יעניק סעדים זמניים שיעבירו להם את ניהול עמוד הפייסבוק של הצינור. בדיון התקבל נוסח פשרה שהוסכם על ידי שני הצדדים, לפיו יפנו לחברת פייסבוק ישראל למען זו תשכפל את עמוד הצינור כפי שקרה עם עמוד האח הגדול.

פייסבוק מנגד, כפי שפורסם לראשונה במזבלה, הודיעה כי לא תשכפל את העמוד, מאוחר יותר נחשף בגלובס כי פייסבוק אף תבטל את שכפול עמוד האח הגדול ואכן בימים האחרונים העמוד שמנה למעלה מחצי מיליון איש, קוזז משמעותית לכ-100 אלף בלבד.

בתחילת חודש אוקטובר, הודיע לרר על התוכנית החדשה ועל הקמת עמוד פייסבוק עבור הצנרת, שמשך עד כה למעלה מ-29 אלף אוהדים, וזאת תודות לשיתופים המרובים ותפוצת העמוד ע"י שותפיו של לרר מפרויקט החזית. לרר אף השיק באחרונה את פרומו הצנרת, שעשה מחווה לעגנית למדי לפרומו של הערוץ המתחרה – קשת 12.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. גם אני חושבת שתנועותיה מוגזמות קולה צוחני היא לא מתאימה להגיש תוכנית

  2. שי-לי אינה מנחה! עויתות פניה המוגזמות, נענועי ראשה התכופים , דיבורה החנפני ,חוסר הקשבתה ופיטפוטה הלא ענייני…..ועוד להביא אותה מאמריקה??? מה הביג דיל? כשבארץ יש מנחות טובות ו ומוכשרות ממנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים