בלעדי: בערוץ 10 יצאה הנחיה לתקוף את פייסבוק ישראל בכל החזיתות

ערוץ 10
ערוץ 10

פנים אמיתיות עם עדי סופר תאני? הנהלת ערוץ 10 לא קיבלה בעין יפה את הצהרותיה של פייסבוק, לפיהם לא תשכפל את עמוד הפייסבוק של הצינור כפי שהוצע בהסכם הפשרה בין הערוץ לגיא לרר, מעשה שעתיד היה לסיים את המחלוקת המשפטית עם המנחה לשעבר תוך שימור נכסיו של הערוץ בזירה החברתית.

למזבלה נודע כי בערוץ 10 מעדיפים הפעם שלא להבליג לפייסבוק ועל פי מקור בערוץ עולה כי בכוונת עשר לתגבר את הסיקור סביב פייסבוק וחברת פייסבוק ישראל בפרט כבר בחודש הקרוב. על פי המקור "יצאה הנחיה לתקוף את פייסבוק בכל החזיתות" וזאת כאקט נקם על הפגיעה בערוץ, כשמשמעות הדבר היא שבערוץ 10 יחזקו את הסיקור סביב פייסבוק גם בזירה הדיגיטלית וגם בטלוויזיונית.

כפי שפורסם במזבלה, עם מעברו ל'רשת', גיא לרר סירב להעביר לידי ערוץ 10 את מפתחות הניהול של עמוד הצינור, בטענה כי מדובר בנכס שבבעלותו. לאחר ניסיונות גישור עם דירקטוריון 10 שלא צלחו, פנו בערוץ לבית המשפט, כאשר על פי הסכם הפשרה שהושג שם, הצדדים עתידים היו לפנות לחברת פייסבוק ישראל, למען זו תשכפל את עמוד הצינור כך שישמש את שני הצדדים.

הרעיון להצעת הפשרה הגיע לאור שכפול עמוד הפייסבוק של 'האח הגדול' שנעשה על ידי חברת פייסבוק ישראל במטרה למנוע סכסוך עסקי ומשפטי בין קשת לרשת. אולם שעות ספורות לאחר השגת הפשרה בין לרר ל-10, פורסמה במזבלה תגובה של בכיר בפייסבוק, לפיה החברה לא תשכפל את הצינור. ימים ספורים לאחר מכן פורסם בגלובס כי פייסבוק הודיעה באופן רשמי כי לא תשכפל את עמוד הצינור ואף תחזור בה משכפול עמוד 'האח הגדול'. בעקבות הצעות השכפול, נפתח קן צרעות עבור פייסבוק ובדה מרקר פורסם על סכסוך נוסף בין גיא פינס לערוץ 10 על עמוד הפייסבוק של התוכנית.

בסוף חודש דצמבר יפגשו לרר וערוץ 10 בבית המשפט לדיון בתיק העיקרי, אולם עד אז עמוד הצינור ישאר מיותם מתכנים כפי שסוכם בהסכם בפשרה לפיו הצדדים ימנעו משימוש בעמוד, בעיקר בכל הנוגע להעלאת תכנים שקשורים לאחד מהערוצים. משמעות הדבר כי שעמוד הצינור שנחשב לאחר מעמודי הפייסבוק המובילים בישראל, לא יהיה בשימוש של אף אחד מהצדדים – ערוץ 10 לא יוכל לקדם בו את תוכנית הצינור החדשה עם טל ברמן, את תכני הערוץ ובכלל – מה שעתיד להסב לו נזק כלכלי ומיצובי במיוחד לקראת פיצול הזכייניות בנובמבר, וגם גיא לרר לא יוכל לקדם את תוכנית "הצנרת" ותכנים שקשורים לרשת 13 ולחדשות 2.

מדוברות ערוץ 10 טרם התקבלה תגובה / חברת פייסבוק ישראל סירבה להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים