דוברות ערוץ 10: "עמוד הצינור שייך לערוץ 10 וכל העושה בו שימוש חשוף לתביעה משפטית"

גיא לרר, הצינור
גיא לרר, הצינור

תוכנית הצינור עם טל ברמן חזרה אמש לשידורים עם רייטינג נאה של 6.6% (מקור: ice) כזכור ברמן החליף בהנחיית הצינור את גיא לרר שעובר לזכיינית 'רשת', גם צוות הצינור המקורי התפרק והוחלף, חלק פרשו לטובת לימודים ואחרים עתידים לעבור ביחד עם לרר ל'רשת'. לקראת השידור הראשון אמש, בערוץ 10 החלו לקדם במרץ את התוכנית החדשה עם ברמן במעברונים, פרומואים, שיתופי פעולה וקידומים נוספים בעמוד הפייסבוק של ערוץ 10 ובאתר נענע10, אולם בעמוד הפייסבוק של תוכנית 'הצינור' שמונה כמיליון אוהדים ונחשב לאחד העמודים הפופולארים בישראל, דממת האלחוט הייתה רועמת מתמיד. הכיצד נכס סושיאל שאמור לשמש כרוח גבית להעלאת הרייטינג של התוכנית, כלל אינו בשימוש?

הסיבה לכך נובעת ככל הנראה מסכסוך או לפחות אי הסכמה בין ערוץ 10 וגיא לרר על מי בעליו של עמוד הצינור. לבינתיים עמוד 'הצינור' בהדממה ומלבד סטטוס שהתפרסם בו לפני שעות ספורות לקידום פרויקט "החזית" של לרר, לא התפרסמו בו תכנים, לבטח לא כאלו שהודיעו על חזרתה לשידור של הצינור עם ברמן. יתרה מכך, ביום חמישי האחרון התפרסם בעמוד 'הצינור' סטטוס אישי של לרר, שמרגיש כמו הכרזה על כך ש"לרר עדיין כאן והוא בעל הבית".

המזבלה פנתה לדוברות ערוץ 10 שמסרה כי: "עמוד הצינור שייך לערוץ 10 וכל העושה בו שימוש חשוף לתביעה משפטית". על פי תגובת הערוץ עולה כי יתכן וסוגיית הבעלות של עמוד 'הצינור' תגיע בסופו של דבר להכרעה בבית המשפט. לא לרר ולא ערוץ 10 מעוניינים לוותר על נכס בעל פוטנציאל רווח והשפעה שכזה, לבטח כשערוץ 10 יאלץ כבר בחודש נובמבר הקרוב להתמודד מול קשת ו-רשת שיעברו לשידורים עצמאיים.

בתוך כך, גורם בערוץ 10 אמר למזבלה כי עמוד 'הצינור' מוחזק כבן ערובה ולא ניתנו להם הרשאות ניהול בעמוד. על טענה זו לא התקבלה תגובה מערוץ 10 / גיא לרר.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים