ערוץ 10 הגיש בקשה לסעד זמני להעברת עמוד הצינור מידי גיא לרר

הצינור
הצינור

ניסיון הפשרה בין גיא לרר לדירקטוריון ערוץ 10 בעניין עמוד הפייסבוק של הצינור לא הבשיל ובערוץ החליטו לפנות לבית המשפט. כזכור כל צד טוען לבעלות על העמוד הפופולארי שמונה כמיליון אוהדים. לבינתיים תוכנית 'הצינור' חזרה לשידור עם טל ברמן אך ללא שום עמוד פייסבוק רשמי.

עם חשיפת המחלוקת בין לרר לערוץ 10 במזבלה, בערוץ הגיבו כי "עמוד הצינור שייך לערוץ 10 וכל העושה בו שימוש חשוף לתביעה משפטית". לרר שככל הנראה לא התרגש מהאיומים, המשיך לתפעל את העמוד ופירסם בו מספר סטטוסים, רובם סביב מחאת הנכים "נכה, לא חצי בן אדם" וסביב נושאים קהילתיים וחברתיים שקשורים לפעילות 'החזית'.

בערוץ 10 כאמור לא ראו בעין יפה את המשך ההשתלטות של לרר על העמוד ופנו היום לסיוע משפטי עם הגשת בקשה למען סעד זמני ובו דרישה להעברת הבעלות על העמוד לידי הערוץ. לרר כאמור הוא היחיד עם הרשאות בלעדיות לניהול עמוד 'הצינור' ומחזיק בו כ"בן ערובה" כך להגדרת גורם בערוץ.

מערוץ 10 נמסר: "עמוד הפייסבוק הצינור הוא חלק בלתי נפרד מהתכנית ולפיכך הערוץ נוקט בכל הצעדים המתחייבים כדי להשאירו בערוץ עשר".

לרר מסר לוואלה ברנז'ה בתגובה: "צר לי, אחרי 12 שנות עבודה וחברות ללמוד מהתקשורת על הגשת התביעה. צר לי במיוחד כי הסכם לפשרה הוגנת ובוגרת כבר הושג. בערוץ 10 יודעים היטב מדוע דף הפייסבוק שייך לי ולכן כל כך עצוב לי להיגרר להליך הזה. אם זו המתנה שלהם על 12 שנות שירות ועל יום הולדתי שחל היום אז נראה לי שהיה אפשר להסתפק בכרטיס ברכה. חג שמח".

נתי טוקר מדה מרקר צייץ: "הקרב בין ערוץ 10 לגיא לרר מגיע לפסים משפטיים: הערוץ הגיש בקשה לצו זמני שיאלץ את לרר להעביר לידיו את דף הפייסבוק של הצינור".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים