הצצה ראשונה: פתיח "הצנרת" עם גיא לרר (Prod. by Jordi)

הצנרת עם גיא לרר
הצנרת עם גיא לרר

תוכנית 'הצנרת' עם גיא לרר ושי-לי שינדלר תעלה לשידור מחר (רביעי) ב'רשת' ולראשונה תתמודד גם מול האקס המיתולוגי – 'הצינור עם טל ברמן' שחזר באחרונה מחופשה. לידי המזבלה הגיעה הצצה ראשונה של פתיח הצנרת וגם הפעם לרר לא חוסך בכוכבי רשת וטאלנטים ורותם את ירדן פלג, המפיק המוזיקלי של סטטיק ובן-אל תבורי, שהלחין את המוזיקה. "כבוד גדול ואתגר לא קטן ליצור את הפתיח החדש לתוכנית הצנרת" כתב פלג בפייסבוק.

גיא לרר וערוץ עשר נמצאים בימים טעונים במיוחד – מצד אחד פיצול הערוצים שמתקרב ומצד שני בזירה המרכזית; הקרב על עמוד הפייסבוק של תוכנית הצינור שמונה כמיליון אוהדים. כזכור על פי הסכם פשרה בין לרר לערוץ 10, הוסכם כי הצדדים יפנו לחברת פייסבוק ישראל למען זו תשקול לשכפל את עמוד הצינור, אולם פייסבוק ישראל הודיעה כי לא תהיה צד במחלוקת ואף ביטלה את פיצול עמוד הפייסבוק של 'האח הגדול'.

גיא לרר - הצנרת
גיא לרר – הצנרת

עד לדיון בתיק העיקרי שנקבע לסוף דצמבר, על שני הצדדים נאסר להשתמש בעמוד הצינור לקידום תכני הערוצים, אולם בצעד מתוכנן בקפידה, התחיל לרר להשמיש את העמוד לחיזוק עקיף של פעילותו באמצעות שותפיו בפרויקט 'החזית', בהם – חדר המצב – צדק חברתי (אורלי בר-לב), נכה לא חצי בן אדם (אלכס פרידמן) וסמיון גרפמן, איתו ישיק לרר פרויקט ייעודי בשם "אוטו-סמיון", במסגרתו יפתחו דוכן תלונות לציבור ברחבי הארץ. "אוטו-סמיון – אם יש לכם בעיות מול גופים ממשלתיים, נותני שירותים, או סתם חברות גדולות שעושות לכם צרות – דברו איתנו. אנחנו נגיע יחד עם האוטו לכל מקום בארץ, נפתח את הדוכן, נקבל את התלונות שלכם, וסמיון יצא למלחמה עבורכם" כך נכתב בעמוד הצנרת.

עורך הצנרת, אדם שפיר מסר למזבלה: "ג'ורדי גאון. קלט מי אנחנו בשניה והצליח להביא את זה לידי ביטוי בפתיח. קצת חבל שלרר זייף בשריקה אבל מזל שגו'רדי היה שם בשביל לתקן אותו".

אוטו-סמיון
אוטו-סמיון
סמיון גרפמן, גיא לרר, דניס צ'רקוב ואורי אבן (הצנרת)
סמיון גרפמן, גיא לרר, דניס צ'רקוב ואורי אבן (הצנרת)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. אני נירה גל מבקשת מכם בכל לשון של בקשה לפרסם אצלכם את הסרטון על שפיכת הלכלוך והזוהמה של תל אביב בעקבות הגשמים לים תל אביב מול הדולפינריום . הסרטון המחריד מופץ בכל הרשתות החברתיות בפייסבוק כולל בפייסבוק שלי נירה גל פייסבוק. תבקשו בבקשה את ההסבר של פרנסי העיר תל אביב לאסון הזה המתרחש בים תל אביב קבל עם ועדה. אסור שהסיפור הזה יעבור בשתיקה. מאמינה בכם נירה גל.

  2. בידור קשקוש וגזל זמן מיותר אף תכנית תחקירים כזו או אחרת לא עשתה עושה או תעשה משהו עבור הציבור נלחמו בתאגידי המים ועד היום כלום לא הועיל !!! אותו דבר עושק הארנונה !!! וכו.. וכו.. הם רוצים רק רייטינג בקיצר לא מעניינת שום תכנית ובאף ערוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים