פייסבוק חתמה על הסכם פשרה עם סטטוסים מצייצים

סטטוסים מצייצים
סטטוסים מצייצים

בחברת פייסבוק ישראל מנסים למזער תקדימים משפטיים שעוד עלולים להיקבע בעקבות התביעה שהוגשה נגדה באחרונה ע"י בעלי 'סטטוסים מצייצים' וחותמים עם אבי לן על הסכם פשרה, לפיו פייסבוק ישראל תפעל באופן מיידי להסרת כל העמודים שעשו שימוש בלוגו של סטטוסים מצייצים, וזאת על פי קישורים שיסופקו לה ע"י לן.

הסכם הפשרה שנחתם בליל שבת בין גיא אופיר, עורך הדין של אבי לן ועדי בנטוב לן לבאי כוחה של פייסבוק – עורכי הדין פיני דואק, יעקב שרביט ושי כגן מפירמת 'הרצוג פוקס נאמן', מתייחס בשלב זה אך ורק לסעדים – צו מניעה וצו עשה ולא לפיצוי הכספי, שיהיה מעתה מושא התביעה.

בתביעה שהוגשה בחודש שעבר, דרש לן פיצוי בסך של 300,000 ש"ח וכי פייסבוק תסיר את כל העמודים שנושאים את לוגו הציפור הכתומה של סטטוסים מצייצים שאושרה בשנה שעברה כסימן מסחרי, תמזג את כל הלייקים מאותם עמודים אל תוך עמוד סטטוסים מצייצים המקורי ותשלב את הלוגו בתוך אלגוריתם זיהוי זכויות שפייסבוק מפעילה במילא, כך שימנע הפרת זכויות עתידית.

בפייסבוק כאמור מפחדים מהאפשרות שלן יקבל את אותם צווים שיכופפו אותה לעשות את מה שעדיף שהיא תעשה מיוזמתה, ובמהלך השבת עמלו במשרד 'הרצוג פוקס נאמן' על הסכם הפשרה וזאת לאחר שבמשך תקופה ארוכה סירבו לפניותיו של לן שביקש את הסרת אותם עמודים מתחזים.

במקביל לתביעה של לן, פייסבוק עתרה באחרונה לבית המשפט העליון במטרה להפוך את פסק הדין של שופט המחוזי רחמים כהן, שכזכור החזיר את סטטוסים מצייצים לאחר 3 שנות מחיקה. הליך זה עדיין מתנהל ואינו קשור להסכם הפשרה שהתקבל.

'הרצוג פוקס נאמן' ו'פייסבוק ישראל' סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים