פייסבוק והרצוג פוקס נאמן שוב משקרים בתביעה החדשה של סטטוסים מצייצים

גיא אופיר, עדי סופר תאני וסטטוסים מצייצים
גיא אופיר, עדי סופר תאני וסטטוסים מצייצים

בתחילת החודש החל הסבב השני בקרב המשפטי בין מפעילי עמוד הפייסבוק סטטוסים מצייצים – אבי לן ועדי בנטוב לן כנגד פייסבוק ישראל, פייסבוק אירלנד ומנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני. לן שעמודו הוחזר בהוראת בית המשפט לפני כחודש וזאת לאחר מאבק משפטי בן 3 שנים, טוען בכתב התביעה כי פייסבוק איפשרה במכוון את הפרת סימן המסחר שלו כשסירבה לפעול להסרת עמודים שהשתמשו בלוגו הציפור הכתומה של סטטוסים מצייצים שזכה בשנה שעברה לסימן מסחרי רשום.

בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב ע"י עורכי הדין רועי בן דוד וגיא אופיר, נדרשה פייסבוק לפצות את לן בכ-300 אלף ש"ח ולהסיר באופן מיידי את כל עמודי הפייסבוק שמשתמשים שלא כדין בלוגו הציפור. פייסבוק אף נדרשה להכניס את הלוגו המדובר למערכת זיהוי הזכויות שלך וזאת במטרה למנוע שימוש עתידי בלוגו שלא על ידי לן. ביום חמישי האחרון הוגשה תשובתה של פייסבוק, שמיוצגת ע"י עורכי הדין פיני דואק, יעקב שרביט ושי כגן מפירמת 'הרצוג פוקס נאמן'. בפייסבוק ביקשו לדחות על הסף את הבקשה לסעד זמני ולחייב את בני הזוג לן בגין הוצאות.

לטענת הרצוג, בני הזוג לן פנו לראשונה לפייסבוק אירלנד בבקשה להסרת עמודי פייסבוק שהפרו את הסימן המסחרי שלה רק ב-19.12.17, וזאת ימים ספורים לאחר קבלת פסק הדין שהורה לה להשיב את סטטוסים מצייצים לרשת החברתית. בפייסבוק טוענים כי הרשת החברתית הסירה עמודים שעשו שימוש שלא כדין בסימן המסחרי של לן כשבוע בטרם הגשת הבקשה – אולם מדובר בדברי שקר שכן ניתן למצוא בפייסבוק עשרות ויותר דפים שעדיין עושים שימוש בלוגו של סטטוסים מצייצים.

בפייסבוק שהיא מפרת הזכויות העקרית של סטטוסים מצייצים מזו תקופה ארוכה כפי שפורסם במזבלה, טוענים כי אחת הנתבעות – פייסבוק אירלנד הינה "ספקית שירותי אירוח בלבד" וכפועל יוצא מכך לא חלה עליה שום אחריות ויש לדחות את התביעה על הסף. בנוסף מבקשים הנתבעים לסלק על הסף את התביעה כנגד פייסבוק ישראל בע"מ והמנכ"לית עדי סופר תאני בטענה כי "אף אחת מהן לא מפעילה, מארחת או שולטת בשירותי פייסבוק עבור משתמשים ישראלים" גם הפעם מדובר בשקר גס לאור כך שמנהלת המדיניות של פייסבוק אירלנד הודתה באחרונה בתביעה שהוגשה ע"י המזבלה כי עדי סופר תאני וג'ורדנה קטלר הן שהנחו את פייסבוק אירלנד לחסום את המזבלה (הפרוטוקולים יתפרסמו בקרוב).

>> לכתב התשובה הקליקו כאן | 18424-01-18
פייסבוק ישראל/אירלנד ועדי סופר תאני סירוב להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים