הצנרת עם גיא לרר טשטשו קרדיט של הצינור עם גיא לרר

מימין: הצנרת // משמאל: המקור בצינור
מימין: הצנרת // משמאל: המקור בצינור

בביצה קטנה מדי אי מתן קרדיט ולעיתים אף מניעת קרדיט מכוונת הם נושאים כאובים במיוחד במאבקים שמתנהלים בין גופי התקשורת והתוכן הישראלים. אבל מה קורה כשמנחה תוכנית כמו גיא לרר שזולג לערוץ אחר עם תוכנית מתחרה ואף נמצא איתו בסכסוך משפטי מתוקשר, מקרין קטעי ארכיון מתוכניתו הקודמת תוך טשטוש הלוגו שלה?

בתוכנית הצנרת עם גיא לרר ברשת 13 משודרות לא מעט כתבות בהן משולבים קטעי ארכיון מהגלגול הקודם של לרר כמנחה הצינור בערוץ עשר כך נמסר מדוברות 'רשת'. אולם בשבוע שעבר שודרה בצנרת כתבה עם רון נשר שמתח ביקורת על השירים של סטטיק ובן-אל תבורי, כאשר במהלכה שולבו קטעים מראיון ישן של נשר עם לרר עוד מתקופתו בתוכנית הצינור כאשר לוגו הצינור הוצנע וטושטש ועל גביו הושם לוגו רשת 13.

בימים אלה מתנהל מאבק משפטי בין ערוץ עשר לגיא לרר על עמוד הצינור שמונה למעלה ממיליון איש. שני הצדדים כבר התייצבו פעמיים בבית דין לעבודה לאחר שלא הושגה ביניהם פשרה ופייסבוק ישראל אף סירבה להתערב בנושא. באחרונה נפגשו הצדדים לדיון סוער ואמוציונאלי בן 9 שעות בתיק העיקרי של התביעה בו כל אחד מהצדדים הציג את טענותיו כי העמוד שלו. בסיום הדיון, הציעה השופטת פשרה נוספת אולם זו לא התקבלה ע"י הצדדים.

מדוברת רשת 13 נמסר: "מדובר בתקלה טכנית, במקרים אחרים נתנו קרדיט לצינור ולערוץ 10 באהבה".

דוברת ערוץ עשר סירבה להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. סהר בצ'י ושוקי בן יוסף: בימים אלה מתנהל מאבק משפטי בין ערוץ עשר לגיא לרר על עמוד הצינור שמונה למעלה ממיליון איש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים