הבכיר בפייסבוק ישראל שכל כך חושש מביקורת שהוא קנה 5 דומיינים על שמו

יונתן נמרודי
יונתן נמרודי

יונתן נמרודי, בנו של איש העסקים והעבריין המורשע עופר נמרודי, רכש 5 דומיינים (שמות מתחם) שנושאים את שמו, וזאת לאחר שהתפרסם בטוויטר של המזבלה, על השקת "מבצע דומיין לכל עובד פייסבוק". המבצע הושק ע"י תנועת BridgesWillBurn, תנועת קונספט אינטרנטית שפועלת נגד תאגידי ענק כמו גוגל ופייסבוק ואת פעילות ההסברה שלה בישראל מובילה המזבלה.

אל פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, הצטרף נמרודי באוגוסט 2016 תחת מחלקת פתרונות ה-B2B של פייסבוק ישראל בפעילותה שפונה לשווקים בינלאומיים. בתפקידו הנוכחי משמש כראש צוות וורטיקל (Vertical Lead) בחברה.

הציוץ של המזבלה
הציוץ של המזבלה

נמרודי אינו עובד פייסבוק היחיד שרכש בשבועות האחרונים מספר דומיינים על שמו וזאת ככל הנראה בניסיון למנוע פרסום דבר ביקורת שמופנית כלפיהם לאור פעילותה המפוקפקת של פייסבוק ישראל – שכוללת ריגול אחר משתמשים, הפרות פרטיות חוזרות ונשנות, אי תשלום מס בהיקפים של מאות מיליוני שקלים בשנה והעלמת עין מכוונת מטרור, אלימות וקריאות הסתה שמופצות ברחבי פייסבוק נגד ישראלים ויהודים.

מבדיקה של המזבלה עולה כי ימים ספורים לאחר שהוכרז "מבצע דומיין לכל עובד פייסבוק" רכש נמרודי לפחות 5 דומיינים תחת שמו: jonathanimrodi ובסיומות שונות, בהן: דוט com, co, net, info, org, כך על פי נתוני ה-Whois של הדומיינים, לפיהם אלה נרשמו ע"י נמרודי עצמו ב-25 בפברואר 2018, כאמור 4 ימים בלבד לאחר הציוץ של המזבלה ופרסום כתבה בנושא באתר כלכליסט.

בין מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני לבני משפחת נמרודי ישנה מערכת היכרות אישית ועסקית ארוכת שנים ואלה גם מתגוררים בסמיכות בסביון. סופר תאני נכחה בין היתר בחתונתו של נמרודי ובאחרונה אף הוזמנה "כאורחת הכבוד" של עופר נמרודי לאירוע השקה של הפקולטה למשפטים שהתקיים באוניברסיטת תל אביב. אל האירוע הגיעה סופר-תאני ביחד עם יונתן נמרודי והעוזרת האישית טל ארדינסט.

הדומיינים שנרשמו ע"י נמרודי
הדומיינים שנרשמו ע"י נמרודי

בחברת פייסבוק ישראל סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים