שוב נמחק? אדם גולד נעלם מפייסבוק

מארק צוקרברג | אדם גולד
מארק צוקרברג | אדם גולד

פרופיל הפייסבוק של אושיית הימין "אדם גולד" הוסר אמש (שבת) מהרשת החברתית. זו הפעם השלישית שבה הפרופיל של גולד, כותב רשת פופולארי שזהותו אינה ידועה, נמחק, ככל הנראה גם הפעם ע"י פייסבוק עצמה. עו"ד איתי לשם שפועל לחשיפת זהותו של גולד, כתב: "אדם גולד נחסם היום, להבנתי – לתמיד (אבל כבר לא מוכן להתנבא על כך). הסיפור מאחורי הקלעים שהוביל למהלך של היום מעניין כמו מותחן בילוש משפטי ואני מקווה לשתפו כאן בקרוב."

בדצמבר 2017 נמחק חשבונו של גולד בפעם הראשונה בעקבות סטטוס שפירסם על דנה בריסקמן מפרקליטות המדינה. רק אחרי פנייה של ח"כ אמיר אוחנה (ליכוד) לחברת פייסבוק ישראל ולמנכ"לית עדי סופר תאני, שוחזר חשבונו של גולד לאחר יממה של חסימה. במרץ השנה הוסר בשנית חשבונו של גולד בטענה כי תפעול "פרופיל פיקטיבי" הינו בניגוד לתנאי השימוש של פייסבוק. חסימתו השנייה של גולד אחריו עקבו כ-14 אלף איש, לא עברה בשקט וזכתה ללמעלה מ-1,200 ציוצים וסטטוסים, חלקם ביקורתיים כלפי פייסבוק בטענה שהיא "משתיקה קולות מהימין".

יומיים לאחר החסימה שוחזר חשבון הפייסבוק של גולד, הפעם תחת פסבדון של משתמשת בשם שרון חורש (Sharon Horesh). על השאלת זהותה לגולד, צייצה חורש בטוויטר: "לכל השואלים, אדם גולד מתארח בפייס שלי. אני לא אדם, אבל אני לא פייק. אשה אמיתית לגמרי חיה ונושמת. אני לא תמיד מסכימה עם דעתו של אדם, אבל אני אקריב את הפייסבוק שלי כדי שהוא יוכל להשמיע אותה. בהצלחה אדם".

פייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. שימשיכו לעשות רעש סביב זהותו. זה רק נותן לו עוד ועוד חשיפה, ואפשרות אמיתית להביע את דעותיו.. בהצלחה אדם !! תהיה מי שתהיה. עוקבת אחריך בטלגרם.. חבל רק שאי אפשר להגיב שם.

  2. יש בעיה עם אמינות השמאל הישראלי אוי לו למי שיעז לגעת בהם אדם גולד (שם בדוי אך קרוב לאמת) יגע וימשיך להרעיש בתופי "דם דם " בתקווה שיבואו רבים וטובים אחריו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים