"אופי זה המצאה של מכוערות" הסיפור האמיתי מאחורי הקמפיין של גור מינצר ורשת Care

מתוך קמפיין Care שנגנז
מתוך קמפיין Care שנגנז

בעלי רשת Care דחף במלוא העוצמה קמפיין סקסיסטי וזאת בניגוד לדעה של משרדי הפרסום שלו. הקמפיין לבסוף נגנז אולם הבוקר פורסמו בטעות מספר שלטי חוצות שחשפו את המהלך המקורי.

איש העסקים גור (גורי) מינצר, פעיל בכיר במפלגת מרצ ובעליה של רשת מרפאות "Care שירותי רפואה" המוכרת יותר בשם "קר לייזר", עמד בשבוע האחרון במרכזה של סערה ציבורית ומתקפת ימין רחבה, לאחר שהגיע לתמוך ולהשתתף בשחרורה של עאהד תמימי, פעילה פוליטית פלסטינית שריצתה 8 חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשעה בתקיפת חיילי צה"ל בכפר נבי סאלח. תמימי בת ה-17 זכתה לפרסום ראשון כבר בגיל 11 בעקבות סרטון בו היא תועדה צועקת ומנופפת אגרוף לעבר חייל צה"ל. ב-2015 עלתה שוב לכותרות לאחר שהכתה ונשכה חייל צה"ל שניסה לעצור את אחיה. בעקבות פעילותה והסיקור הנרחב בעולם, הפכה תמימי לאחד מסמלי המאבק הפלסטיני והוגדרה ע"י רבים כ"גיבורה פלסטינית".

אחד מאותם אנשים הוא מינצר, מולטי מיליונר ישראלי שב-2008 מכר את הזרוע האירופאית של Care בלמעלה מ-100 מיליון ש"ח וכיום חולש על רשת מרפאות פרטית עם 41 סניפים בפריסה ארצית. את הסערה הצית מינצר לאחר שפירסם סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו בו שיתף כי הגיע לתמוך במסיבת שחרורה של עאהד בה הוא רואה "ז'אן ד'ארק הפלסטינית". מינצר לא חסך במילים שכאמור הלהיטו את הרוחות ואף העלה תמונות עם המשוחררת הטרייה כשהוא לובש חולצה עם הכיתוב: "Crime Minister".

למעלה ממיליון איש נחשפו לסטטוס של מינצר שהוביל לאלפי תגובות נאצה נגדו. הסטטוס גם התפרסם בעמוד הפייסבוק של יואב הצל אליאסי וממנו הדרך למה שנראה כמו משבר צרכני עמוק עבור רשת Care הייתה קצרה. אולם הסיקור התקשורתי המועט בנושא הוביל לדעיכה בקריאות לחרם ומינצר ו-Care ניצלו מאסון אפשרי. אולם כפי שהמזבלה חושפת, המשבר האמיתי שמינצר ורשת Care באמת ניצלו ממנו, בכלל לא הייתה התמיכה בתמימי אלא הקמפיין הסקסיסטי שמינצר דחף באופן אישי תחת הכותרת "אופי זה המצאה של מכוערות".

על פי המידע שהגיע למזבלה עולה כי מינצר דילג בין משרדים רבים שסירבו לקחת חלק בקמפיין שלדעתם ייצר משבר אמיתי עבור רשת Care, אולם מינצר דחף את הקמפיין במלוא העוצמה ואף ניסה לגייס פרזנטורית מוכרת עבורו – שכאמור סירבה לקחת בו חלק. עבור הקמפיין המקורי שיועד תחת הכותרת "אופי זה המצאה של מכוערות" נוצרו כבר שלטי חוצות, פרינט, פעילות דיגיטל ותשדירי רדיו, אולם הם נגנזו לבסוף ולאור פרשת תמימי והחשש האמיתי ש-Care תקלע למשבר צרכני.

לאחר פניית המזבלה למינצר במהלך הסופ"ש, עלה הבוקר קמפיין אחר של רשת Care תחת הכותרת "קר לייזר מאמינה באהבה" אולם כתוצאה מטעות אנוש, כך נודע למזבלה, הופצו הבוקר גם מספר שלטים תחת הכותרת המקורית, זו שכאמור נגנזה לאחר שמינצר לבסוף שוכנע כי היא תייצר כותרות שליליות ותעמיק את חרם הצרכנים נגד Care. מאחורי הקמפיין משרד הפרסום הילה ושות'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

14 תגובות לפוסט

14 תגובות

  1. בסה"כ עוד דוגמא לריבונות מעורערת של המדינה, אם לא הספיקו לנו אורי אבנרי שנפגש עם ערפאת ויצא ללא פגע, אעפ"י שבניגוד לחוק נכנס לארץ אויב ועבר על חוק המפגשים, ממש כמו שימון פרס, יוסף ביילין ואריאל הירשפלד , האחראים על רצח ופגיעה באלפי יהודים. הסטירות של הערביה הקטנה, שלא נענו בפגיעה בגופה אלא בניגוב הרוק של החיילים הפחדנים כמו גם חוסר התגובה על עפיפוני האש בדרום, הם איבוד ריבונות, לא פחות מזה! לא היהודון גור מינצר אשם. השלטון המסואב אשם, ולא מהיום. במדינה מתוקנת, שלא לומר ברש"פ, היה גומר בעולם שכולו טוב.

  2. הוא גונב כל שנה , מאות אלפי שקלים מהחברה שהוא עומד בראשה .
    הוא חושב שאם החברה פרטית , אז עורכי הדין שעובדים שם ביעוץ משפטי בעניני רשלנות רפואית , יכולים על הדרך לשמש אותו באופן פרטי , בעניינים שאינם קשורים לקר שרותי רפואה .הוא טוען שעורכי דין של החברה זה בדיוק כמו הטנדרים שלה והוא יכול להשתמש בהם בלי דין וחשבון לאף אחד .למרות שעורך דין זה קצין בית משפט והלויאליות שלו לבית המשפט , קודמת .
    הוא בן של שופט , תמיד הסתתר מאחורי גלימת השופט של אבא שלו , האב נפטר ועכשיו הוא משתמש באמא שלו .
    הוא גר חצי מהזמן בגרמניה ובשוויץ ואת יתר הזמן הוא מבלה פה בבתי משפט , מגיש תביעות ובקשות במאות אלפי שקלים בענייני איוולת פרטיים בלי לשלם מכיסו עבור שרותים משפטיים , את זה הוא גונב מהחברה שלו ומקופת המדינה , כי הוא מציף את בתי המשפט כמו שאף אחד לא מעלה בדעתו .אנרכיסט שמנצל בציניות את כל הרשויות , בעיקר את רשויות המס ואת הרשות השופטת .
    מקומו בכלא .

  3. לגור מינצר שבת שלום !!

    האם אינך מצטער היום על תמיכתך בעאהד תמימי לאחר הברכות ששלחה אתמול לנסראללה ?

  4. פושע פשוט פושע
    הרשת באירופה שנותנת גם שירותים בר פורת שיניים היא מתחת לכל ביקורת באיטליה
    ובקשת חטפה עשרות ומאות תביעות מפציינטים
    החלאה הזאת שכח שאם בן דודה של התמימי
    יפ גוש אותו בתל אביב הוא פשוט ישחט אותו
    " מה שניקרא באירופה "רדיקל שיק"
    מליונרים שלמראית עין דואגים למיסכנים
    החרימו החרימו את החזיר הקפיטליסטי הזה

  5. כסבתא שנכדה עומד להתגייס לצבא הגנה לישראל ולשרת אותה בכבוד על ברכי החינוך בביתו ועל יסוד ערכיו המוסריים של הצבא אמנע ואחרים את שרותי ומוצרי החברה…….סבתא או

  6. כסבתא לנכד שעומד להתגייס לצבא הגנה לישראל
    אמנע ואחרים כל שירות של החברה……בושה וחרפה……

  7. אם הוא לא גיס חמישי אני צינצנת. חלאת אדם שונא ישראל ורודף בצע שהשתן עלה לו לראש והרעיל לו את כל התאים במוח. איך יהודי מסוגל לעשות דברים כאלה? לא נורא, אלוהים כבר יסגור איתו חשבון…….

  8. בן אדם הזוי ושינוי במחלוקת
    בושה שמרצ והשמאל נותנים במה לאישיות כזו
    אתה עושה נזק עצום לשמאל
    בגלל אנשים כמוך מעולם לא נשוב לשלטון
    גברת זנדברג ממרצ תתעוררי בבקשה ותנתקי מגע מההזוי הזה אחרת לא נתמוך בך

  9. הוא לא מנכ"ל הרשת – לפי מה שהבנתי הוא יו"ר הדירקטוריון של החברה הזו. ייתכן שיו"ר הדירקטוריון הוא גם המנכ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים