פייסבוק ישראל מחקה את עמוד טלגראס

טלגראס
טלגראס

עמוד הפייסבוק של טלגראס (telegrass), קבוצות קנאביס הפופולאריות בטלגרם, הוסר היום (ראשון) מהרשת החברתית. בכך פייסבוק ישראל ממשיכה במדיניות האנטי קנאביס והבוקר עמוד הפייסבוק של טלגראס הוסר מפייסבוק בטענה כי עסק בשידול לצריכה ורכישה של סמים. לדברי מנהליו – העמוד עסק בהסברה וקידום של לגליזציה.

פייסבוק ישראל סוטה לחלוטין ממדיניות פייסבוק העולמית, שבאחרונה חזרה בה מהחמרת תנאי השימוש שלה בכל הנוגע לקנאביס וזאת לאחר לחץ גולשים. באחרונה פייסבוק ישראל מנעה קידום ממומן של קמפיין הבגצ של מגזין קנאביס ואף העלימה נקודתית בישראל את תוצאות החיפוש הקשורות לקנאביס. רק לאחר פרסום הדברים בתקשורת, חזרה בה פייסבוק והסירה את הצנזורה מהחיפוש.

מעבר למחיקת העמוד, גם מייסד טלגראס, עמוס סילבר נחסם לתקופה של 30 ימים. זוהי כאמור סנקציה מהמחמירות ביותר בטרם חסימה טוטאלית של פייסבוק נגד מי שככל הנראה עומד בראש אחת מקבוצות האי-קומרס החזקות בישראל.

סוגייה נוספת שמעסיקה את טלגראס היא דליפת מידע של כ-38 אלף צרכני קבוצות הקנאביס שהועלתה היום בשעות הצהריים לאתר Github.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. למה לא מטפלים בחברות עוקץ המפרסמות בפייסבוק, חברת NVVS לא קיימת עוקצים אנשים תמימים לקחו ממני 100USD ואמן עם מי לדבר. לא עונים גם למטיילים שנשלחו אליהם.
    לתשומת ליבכם.!!!!!

  2. שלום דורי,
    כדאי לדעת, כי כתובות הדוא"ל לפנייה למחלקות שונות בפייסבוק ישראל כבר לא רלוונטיות. הן חסומות. הדוא"ל חוזר בתואנות שונות.
    להלן התגובות שהתקבלו:

    1. למחלקה המשפטית:
    Your message to [email protected] couldn't be delivered.
    [email protected] only accepts messages from people in its organization or on its allowed senders list, and your email address isn't on the list.

    2. Delivery has failed to these recipients or groups:
    פייסבוק ישראל ([email protected])
    Your message couldn't be delivered because delivery to this address is restricted to authenticated senders. If the problem continues, please contact your email admin.

    כי מה לא עושים כדי לא לתת שירות ולהמשיך לגרום עוולות לא הוגנות וחסימות מיותרות?
    אגב, כל הפניות מתוך הפייסבוק, אלו שמודים לך בהן "תודה שתרמת לשיפור פייסבוק", מקבלות בתיבת הדואר של ההודעות את הסטטוס: "סגור".

    אולי תושיע בכתובות אימייל עדכניות? או ששוב פשוט אין עם מי לדבר?
    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים