סוחרי טלגראס מציעים פרס בגובה מיליון ש"ח עבור מידע מפליל על פייסבוק ישראל

מתוך הסרטון
מתוך הסרטון

קבוצת של סוחרי טלגראס פירסמה סרטון בו היא מציעה פרס כספי של מיליון ש"ח בעבור מידע מפליל שיתקבל מהציבור על פייסבוק ישראל והנהלתה. הדברים מגיעים על רקע פרשת מעצרו של מייסד 'טלגראס' עמוס סילבר ושורה של מנהלים בכירים בארגון. כפי שנחשף במזבלה, לפייסבוק ישראל היה חלק פעיל בגילוי מידע פרטי אודות סילבר ומנהליו, לאחר שהחברה העבירה ככל הנראה ללא צו בית משפט הודעות פרטיות, איכוני מיקום ומידע אישי ופרטי נוסף מתוך וואטסאפ ופייסבוק. בעקבות הפרסומים חלק מעובדי החברה זומנו לבדיקות פוליגרף.

עו"ד דניאל פאר שמייצג את עמוס סילבר שנמצא בימים אלה בתנאי כליאה קשים באוקראינה, פירסם סטטוס לפיו הסרטון הוא בכלל עוקץ משטרתי.

"משטרת ישראל במבצע פישינג שנועד לטרפד את גיוס כספי ההגנה שנועדו למשתמשי וסוחרי טלגראס? בשעות האחרונות מופץ סרטון ברשתות החברתיות שנועד לזרוע הסטריה ופילוג בקרב משתמשי וסוחרי טלגראס שהתחייבו להעמיד קרן למימון הגנה משפטית עבור 42 העצורים מהארגון".

"הניסיון לייצר מראית עין של שפע או אחזקה של מיליון שקלים במזומן הוא תרגיל חקירה מהישנים והמשעממים בספר מאחר ומצד חברי הארגון והנהלתו איש לא הפיץ הסרטון אין לנו אלא להניח שמדובר בעבודת משטרה" הרחיבו היועצים המשפטיים של טלגראס.

בחברת פייסבוק ישראל סירבו להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. איך יוצרים עמכם קשר ??? יש המון פשעי פייסבוק ואחדים מהם מצמררים במיוחד

  2. אני הייתי משתתף, רק בגלל שאני יודע מי אלה המשטרע ואת מי הם משרתים
    אם העולם היה רק יודע את האמת על הממשלות בעולם כנראה שמחר היתה פורצת לה מלחמת
    אזרחים עולמית, בזה אני בטוח!!

  3. כן, ממש חכם להשוויץ בערימות של כסף שההיגיון אומר שהרווחתם מפעילות לא חוקית ותוך הימנעות ממס, זה ממש הולך לגרום לי לפעול נגד מי שעזר לעצור אתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים