בלעדי: פייסבוק ישראל חסמה לשיתוף כתבה מאתר ישראל היום

הכתבה שנחסמה
הכתבה שנחסמה

חברת פייסבוק ישראל ממשיכה להטיל אימה על גופי התקשורת מהגדולים בישראל ולשבש את תודעת הציבור. למזבלה נודע כי פייסבוק ישראל פעלה לחסימת אפשרות השיתוף של כתבה שפורסמה בדצמבר 2016 באתר ישראל היום ועסקה בביריונות של גורמי רווחה.

מדובר בכתבה של נעמה לנסקי שפורסמה גם במוסף שישבת של ישראל היום המודפס, ועסקה בתהליכים מפוקפקים שנוקט משרד הרווחה וגורמים מטעמו בהוצאת ילדים מידי הוריהם ואף הביאה את סיפורן של נשים שנאלצו להתמודד מול גורמי רווחה אימתניים המבקשים לקרוע ילדים קטנים מהוריהם תוך שגורמי הרווח מטילים אימה על ההורים ועושים שימוש פסול במשטרת ישראל בכדי לאתר את ההורים ומנגד – בתי החולים המסייעים לסמן הורים פוטנציאלים שיש לקחת מהם את ילדיהם.

על פניו מדובר בכתבה בעלת חשיבות ציבורית גבוהה, כזו שאמורה לשמש אות אזהרה לכל אזרח במדינה דמוקרטית שמבקש להגן על משפחתו. אלא שבפייסבוק כמו בפייסבוק, החשיבות היחידה היא דעותיהם של מקבלי ההחלטות בחברה, והכתבה נחסמה לשיתוף.

את הכתבה לא תוכלו לשתף בפייסבוק, גם לא במסנג'ר ובאינסטגרם ובניסיון שיתוף שלה תקבלו הודעה לפיה היא נחסמה לשיתוף לאור כך שעברה על תנאי הקהילה של פייסבוק.

זוהי כתבה נוספת מתוך ישראל היום שנחסמה לשיתוף על ידי פייסבוק. כפי שפורסם בעבר במזבלה, בפייסבוק חסמו במרוצת השנים מספר רב של כתבות, בהם מאתרים כמו ynet, וואלה ונוספים וזאת מבלי לספק סיבה הגיונית לחסימה.

אז מיהו אותו גורם שהפעיל לחץ על פייסבוק לחסום את הכתבה? בחברת פייסבוק ישראל סירבו להגיב לפניית המזבלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מכיוון שחשבוני הושבת ולא ניתן לי אפילו ליצור חשבון חדש, ובנימוק במעורפל כי פגעתי בכללי הקהילה לא הבנתי "במה חטאתי".אך מאחר וקראתי כעת את.הכתבה הזאת .הבנתי סוף כל סוף מה הסיבה שלא נאמרה לי.הסיבה היא שמכיוון שראיתי חשיבות חברתית בשיתופים אלה המוקיעים את ההפרעה של הרווחה ואת ההתנהלות.הפסולה שלה.

    הכתבות.הצביעו על פעילותו של עו"סיות וגורמים רווחה אחרים בצירוף הפעלת.המשטרה באכיפת הוצאתם.של ילדים מביתם בכוח.

    מכיוון שהתמדתי לשתף כתבות על הרווחה
    שלוקחת ילדים.מהוריהם ומטילה פחד ואימה
    הושבת החשבון שלי.

  2. ישראל היום זה מסיתון בשירות ביבי, שחרד לעתידו של המושחת שיצליל גם על הפסאודו עיתון הזה

  3. הרשימות החברתיות צוברות כוח וציבור הצרכנים אינו שם לב שהוא משועבד יותר ויותר. דרושה, אולי חקיקה או פיקוח כדי להגביל זאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים