ynet מאבדים 10K לייקים בפייסבוק בגלל סכסוך עם הצל

הצל
הצל

עמוד הפייסבוק של אתר ynet מקבוצת ידיעות אחרונות, נמצא בימים האחרונים תחת מתקפה מצד יואב 'הצל' אליאסי שפירסם קול קורא ל-436 אלף עוקביו להסיר לייק מעמוד הפייסבוק של ynet וכן גם למחוק את אפליקציית ויינט ממכשיריהם.

מה שהצית את זעמו של הצל היא כותרת כתבה של אטילה שומפלבי ואלכסנדרה לוקש שהתפרסמה ב-ynet אודות צעיר בדואי שלטענתו הותקף על ידי קבוצת חייל צה"ל בתחנת דלק בצומת דביר. כאשר על פי אליאסי הכותרת "צעיר בדואי הותקף ע"י חיילי צה"ל" היא מוטה ושקרית שממחישה את האג'נדה הפוליטית שמכתיבה את הסיקור בקבוצת ידיעות אחרונות.

"וואי נט חצו את כל הגבולות וכבר תקופה ארוכה שהם מיישרים קו עם בצלם והפכו להיות הזרוע המבצעת שלהם ברדיפת לוחמי צה"ל ונצח יהודה בפרט! החקירה לא נגמרה אבל הם כבר החליטו שהלוחמים אשמים!" כך פירסם בעמוד הפייסבוק שלו וקרא לעוקביו להסיר את הלייק מהעמוד של ynet.

כשראה כי טוב, פירסם אליאסי סדרת סטטוסים נוספת נגד ynet שזכו יחדיו לעשרות אלפי אינטראקציות, כ-2.5 מיליון חשיפות (כך על פי הערכה) ולאובדן של למעלה מ-10K לייקים ועוקבים בעמוד ynet ואלפים נוספים באפליקציה.

אחד הסטטוסים של הצל
אחד הסטטוסים של הצל

עמוד הפייסבוק של ynet נחשב לעמוד הדגל בקטגוריית החדשות בישראל ולנכס אסטרטגי מרכזי בדיגיטל של קבוצת ידיעות אחרונות. בפברואר 2017 ציינו ynet מיליון לייקים בפייסבוק, כאשר מניין הלייקים מאז צמח ב-123 אלף איש. אולם כנראה שמספיקים סטטוסים בודדים של הצל, בכדי לחסל בתוך ימים ספורים בלבד עבודה מערכתית של חודשים ארוכים.

בשנה האחרונה נמצאת קבוצת ידיעות אחרונות ו-ynet בפרט בשיתוף פעולה אינטנסיבי עם פייסבוק וגוגל ישראל שמטרתו לשבש את התודעה הציבורית אודות ענקיות האינטרנט, כך שלא מן הנמנע כי בקבוצת ידיעות פנו לפייסבוק ישראל בבקשת עזרה וריסון של הצל. אולם על פי מקור של המזבלה בפייסבוק, טרם בוצעה פנייה שכזו וגם אם תהיה פנייה שכזו פייסבוק לא תעשה דבר, כך על פי המקור.

הצל מסר: "הורדנו מעל 15,000 לייקים בדף הפייסבוק של ynet ואלפים מחקו את האפליקציה, נמשיך למחוק את מי שרודפים ומשפילים את לוחמי צה"ל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים