המזבלה החלה בהליכים משפטיים נגד טוויטר העולמית

טוויטר
טוויטר

אחרי שרשת הציוצים טוויטר (twitter) הסירה את כלל חשבונותיה של המזבלה ב-2018 לבקשת לוביסטית פייסבוק ג'ורדנה קטלר, המזבלה החלה באחרונה בהליכים משפטיים כנגד טוויטר אירלנד וטוויטר העולמית בישראל. את הייצוג של המזבלה יובילו עורכי הדין גיא אופיר ואייל עוזרי.

חשבונות הטוויטר של המזבלה פעלו במשך למעלה מעשור, כאשר חשבון הטוויטר הראשי של המזבלה שמנה כ-24 אלף עוקבים נחשב לאחד החשבונות הפופולארים והמשפיעים בישראל שתכניו זכו לכמיליון חשיפות מדי והזרימו כ-120 אלף קליקים בממוצע בחודש לבלוג.

לא בכדי שבחברת פייסבוק ישראל שביקשה לצמצם את חשיפת תכני המזבלה אודותיה, פנו לטוויטר באמצעות הלוביסטית קטלר וביקשו את מחיקת החשבונות. על טיב פנייתה של קטלר נודע למזבלה מגורם מקורב בחברת פייסבוק.

לצד המזבלה מצטרפת בתביעה גם עמותת טרון שפועלת למען משתמשים ברשת וזוכה להצלחה אדירה בפעילותה מול תאגידי האינטרנט הדורסניים. התביעה הוגשה למחוזי בלוד ונקבע קדם משפט ל-6/20 בפני כבוד השופטת איריס רבינוביץ ברון.

"עורכי הדין גיא אופיר ואייל עוזרי הם חוד החנית בפעילות משפטית תקדימית בישראל לריסון כוחם של קרטלי הדעת והמידע – פייסבוק, גוגל וטוויטר. שיתוף הפעולה עם המזבלה יחבר בין העולמות שקבוצת ה-MIZBALA פועלת בהם לעולמות שלהם ויחדיו תוצג חזית אחת, חזקה, מבוססת ויצירתית שתמשיך את הפעולות הפרטניות של כל צד כנגד אותם גופים".

25002-09-19

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים