תשכחו מ-Cofix ותכירו את Foodix פודיקס – אוכלים ארוחה צהריים ב-10 ש"ח בלבד

foodix - פודיקס
foodix – פודיקס
foodix - פודיקס
foodix – פודיקס

המפכת המחירים שהכניסה לשוק רשת קופיקס (Cofix) סחפה לא מעט עסקים קיימים וחדשים, שהציגו תפריטים על טהרת ה-Fixed Price הנמוך. רשת קפה קפה העתיקה מקופיקס את התפריט, קניון רחובות גם רצה להשתתף בחגיגת המחירים הנמוכים ורשת מקדונלד'ס השיקה קמפיין נגד קופיקס בפריים טיים של הטלוויזיה.

קראו גם: אבי כץ, היזם והבעלים של רשת קופיקס הוא איש השיווק של שנת 2013

אך מהפכת המחירים של קופיקס לא הוגבלה רק לקפה או מאפה מוזלים. בשקט בשקט, אולי בגלל שזו הפריפרייה ולא לב ליבה של תל אביב, הושקה Foodix, מסעדה חדשה בכרמיאל אשר עתידה להתפתח לרשת מזון מוזל כלל-ארצית. פודיקס מציעה ארוחת צהריים במחיר קבוע (Fixed), מנה בשרית במשקל של 350-400 גרם או סלט או מרק, כל מנה ב-10 ש"ח בלבד.

אז מי עומד מאחורי מיזם המזון השאפתני? ורדה קורן, מאמנת עסקית וארגונית וטלילה מור, פסיכולוגית, שמביאות לצד חדשנות בשרות ובהגשה, את הדגש על הפאן החברתי, החשוב להן כל כך. אליהן, הצטרפו שני אנשי מקצוע, יוסי וירון אשר ינהלו בפועל את המסעדה. טלילה סיפרה לאתר כרמיאלי: "הסתובבנו בעולם וראינו תרבויות עם מגוון מאכלים. אנחנו מביאים אתנו מטען רחב של טעמים מכל העולם, אך האהבה שלנו לתת לאנשים אוכל היא לא הסיבה היחידה. יש משמעות לכך שזה בזול. לפני כשנתיים כולנו זעקנו זעקה חברתית ברחובות, על המחייה הקשה והמחירים הגבוהים, אז הנה; אנחנו קמים ועושים מעשה: אוכל לכולם, בזיל הזול ובאיכות – זה ממש חלק ממהפכה חברתית".

למידע נוסף ולתפריט הקליקו כאן לביקור באתר כרמיאלי. תודה לגרי סלוב על הטיפ.

עדיין סקפטיים? ב-foodix מסבירים איך כל זה יכול להתקיים: "אנחנו פשוט לא גרידיים על המחיר. נרוויח פחות על כל מנה ונרוויח בכמות האנשים שירצו בשירות. תוסיפו לזה את השילוב הנדיר של צוות מדהים עם ידע אדיר באוכל ובהאכלת המונים, עם בחינה מדוקדקת של מנות מתאימות, טעימות, מתובלנות, אכפתיות, עם חומרים איכותיים בלבד ותקבלו מצב אפשרי של אוכל "מהמטבח הגבוה" שזמין ב-10 ₪". עוד מוסיפים שם: "אנחנו נותנים מוצר חדש בנוף – fast-slow-food. זה אוכל מהיר, באיכות של אוכל איטי. ההפתעות שלנו ממש לא מסתכמות בזה, בואו בראשון ותראו בעצמכם".

המנות העיקריות כוללות: קציצות בשר שוודיות ברוטב בשר, כנפי עוף בסגנון קנטאקי-לואיזיאנה, קבאבוני דג ברוטב עגבניות וירקות פיקנטי, נתחי חציל ברוטב ים תיכוני ריחני לצמחונים ועוד מטעמים רבים. הצצה בתפריט הסלטים תגלה סלט סלק, תפוחי אדמה ובצל ברוטב מיונז ושמץ חרדל, או אם תרצו, סלט פסטה עם חצילים בסגנון אסייתי ועוד מגוון רב של ירקות בשילובים מפתיעים ולפחות שני סוגי מרק. כל מנה עיקרית, או סלט, או מרק, תעלה 10 ש"ח. אם תרצו להזמין אליכם את האוכל, השליח של פודיקס ייקח לכם כמובן: רק 10 ש"ח.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. תיקון קטן. מחיר כל מנה עקרית, סלט או מרק כלאחד ב 10 שקלים. המנות גדולות ומשביעות. מחיר גזוז של פעם או קינוח 5 שקל. תוספת לחמניה ״שנקל״.. ממש כדאי וטעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים