הולה מייפל – חברת השיווק הדיגיטלי הישראלית מתרחבת ומשיקה סניף רשמי בברזיל

מייפל ברזיל
מייפל ברזיל
מייפל ברזיל
מייפל ברזיל

חודשים ספורים לאחר שחברת האם (ווב3) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית האינטרנט הסינית באידו, חברת השיווק הדיגיטלי מייפל (Maple) מקבוצת WEB3 המתמחה במתן פתרונות רכש מדיה כולל בזירה הדיגיטלית ופעילה ב-13 שווקים שונים בעולם, משיקה סניף רשמי בברזיל. הסניף, שיפעל בתיאום ופיקוח מלאים תחת ההנהלה בישראל, יספק את כל מוצרי מייפל כמו גם את פיתוחיה הטכנולוגיים בשוק הברזילאי. 'מייפל ברזיל' תספק שירותי מדיה מתקדמים ללקוחות מקומיים בשוק הברזילאי לצד מותגים עולמיים הפועלים בברזיל, בהם מותג האלכוהול בקרדי. הסניף הברזילאי יזכה לתמיכה הדרכתית וטכנית מלאה מהמטה הישראלי.

"מייפל מנהלת פעילות בינלאומית רחבה זה מכבר ומשתפת פעולה עם סוכנויות ב-13 שווקים, אך זו הפעם הראשונה שהמותג שלנו פועל באופן ישיר בחו"ל – ועל כך גאוותנו היום" אומר עמית כוכבי, מנכ"ל מייפל. "השוק הברזילאי הוא אחד מהשווקים המתפתחים הגדולים והחשובים בעולם כיום. זהו צעד נוסף במסלול ההתקדמות של מייפל. אנו רואים בפעילות בינלאומית מנוף צמיחה משמעותי ואנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בו".

מנכ"ל מייפל ברזיל, אדוארדו פסקואה, מוסיף כי: "סל המוצרים והטכנלוגיות שמספקת מייפל מאפשר לבצע פעילות מדיה איכותית במגוון פלטפורמות בכל מקום בעולם. אנו מתכוונים להתאים כלים אלו לשוק המקומי בברזיל כדי לספק ללקוחותינו את פתרון רכש המדיה המתקדם האופטמלי עבורם בקרב הקהל הברזילאי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים