השבחת הגזע באתר וואלה! רק עובדים ועובדות "יפים" יורשו להשתתף בספיישל יום העצמאות

אימייל פנימי של וואלה!
אימייל פנימי של וואלה!

אימייל פנימי אשר הגיע לידי המזבלה, חושף כי בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, הנהלת אתר וואלה! עשתה סלקציה בין עובדיה על פי המראה החיצוני שלהם. עובדים ועובדות "יפים" אשר עברו את הסלקציה הקפדנית של ההנהלה, התבקשו להופיע בתוכנית ספיישל יום העצמאות אשר תשודר מהאולפן החדש של וואלה! news, בזמן שעובדים קצת פחות "יפים" קיבלו דחייה.

האימייל של הנהלת וואלה!
האימייל של הנהלת וואלה!

ביום רביעי האחרון, ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה (15.4), שיגרה מנהלת הלשכה של מנכ"ל וואלה! אילן ישועה, אימייל לקבוצה נבחרת של עובדי האתר, ובו הזמנה להשתתף בתוכנית 'דן שילון מארח – ספיישל יום העצמאות' אשר תועבר בשידור חי בשיתוף עם ערוץ 10, מאולפני וואלה החדשים. באימייל נכתב כי לאור כך שבאולפן יש מקום לקהל מצומצם, רק 30 מעובדי ועובדות וואלה, המייצגים את "הפנים היפות של אתר החדשות" יוזמנו כקהל באולפן.

בזמן שבוואלה! הדגישו כי בשונה מתוכניות טלוויזיה אשר "מייבאות" קהל דרך חברות ליהוק, חשוב לחברה להראות את "הפנים והיפות של עובדי וואלה!", להפתעתם של מרבית מעובדי ועובדות האתר, רק קומץ נבחר של עובדים קיבל את ההזמנה. עובדי וואלה! גילו כי רק עובדים ועובדות "יפים" אשר נבחרו בקפידה על פי המראה החיצוני שלהם יורשו להשתתף כקהל בשידור החי.

אחד מעובדי וואלה! מספר למזבלה: "האימייל נשלח אלינו בערב יום השואה, בזמן שעידכנו את תמונת הקאבר בפייסבוק והעלו באנרים לזיכרון השואה, הסלקציה של מי יפה ומי לא, מי ראוי לייצג את וואלה! בשידור חי ומי לא, עוררה בנו חלחלה. מזל שתחנת הרכבת רחוקה, אחרת עוד היו מבקשים מאיתנו לעלות בצורה מסודרת".

המזבלה פנתה לחברת וואלה! בבקשת תגובה, אולם זו לא התקבלה בטרם הפרסום.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. זקן אשכנזי ממשיך לחיות רק בגלל שהוא מקושר אשכנזי לבן שמאלני תמשיך כמו פרס שני אפסים זקנים צאו לנו מהעניים כבר כנסו לבוייאדם כבר ביי

  2. דורי, לא יכולת למצוא משהו יותר משעמם להעלות לפה? למי אכפת מהחרא הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים