חברת שלטי החוצות 'מבט' עשתה שיימינג לח"כ אורן חזן לאחר שלא שילם את חובותיו

מבט שלטי חוצות - אורן חזן
מבט שלטי חוצות – אורן חזן

חברת פרסום החוצות 'מבט ראשון' של מוקי גרוסברג שמאז יולי השנה מנסה לגבות ללא הצלחה חוב של חבר הכנסת אורן חזן הנאמד בכ-12,000 ש"ח בעבור פרסום של 'באבא גריל בר' מסעדה שהייתה בעבר בבעלותו של חזן, החליטה להטריל את חבר הכנסת הצעיר ולחנך אותו שחובות צריך לשלם, ובמהלך סוף השבוע עלתה עם שלטי חוצות ברחבי עיר מגוריו של חזן 'אריאל'.

על פי גרוסברג, חבר הכנסת חזן חייב לחברת 'מבט' כ-12,000 ש"ח, חוב שהוא מתחמק מלשלמו לאחר שלפני ארבע שנים פירסם את מסעדת "באבא גריל בר" שהייתה דאז בבעלותו בשטחי הפרסום של החברה. על פי אתר מגפון ולב החדשות, עולה כי במהלך סוף השבוע הציבה החברה מספר שלטי חוצות ברחבי אריאל, עיר מגוריו של אורן חזן. בחברת 'מבט ראשון' החליטו להביא את האונליין לאופליין ופרסמו את הכותרות הלא מחמיאות במיוחד שזכה חזן באתרי החדשות השונים.

גרוסברג כתב אמש (4.12): "מילה זו מילה !! קמפיין אורן חזן באריאל, שבת שלום".

מבט שלטי חוצות - אורן חזן
מבט שלטי חוצות – אורן חזן

כבר ביולי השנה פנתה חברת 'מבט ראשון' לתקשורת לאחר שכשלה בגביית חובותיו של חזן. בעלי חברת המדיה מוקי גרוסברג, אף פירסם סטטוס בנושא בו גולל את סיפור החוב של חזן ואת ההתחמקות שלו לכאורה מתשלום. גרוסברג אף החל בהליך משפטי נגד חזן והבטיח כי באם החוב לא ישולם החברה תשיק גם קמפיין שלטי חוצות בנושא, וכך כאמור עשתה במהלך הסופ"ש. בתוכנית 'הצינור' סיקרו את כתב התביעה.

בסטטוס שפירסם גרוסברג ביולי 2015, נכתב: "החוב של ח״כ אורן חזן למוקי. חבר הכנסת הצדיק הידוע איש ישר ונקי כפיים אורן חזן פרסם בחברת ״מבט ראשון פרסום חוצות״ אשר נמצאת בבעלותי את מסעדת הבשרים שהיתה בבעלותו באריאל. הפרסום בוצע בסוף שנת 2011 ותחילת 2012 בהתאם להסכם שנחתם ביננו. אורן העביר 3 המחאות על סך 3480 ש״ח בגין הפרסום הנ״ל. כל ההמחאות בוטלו זו אחר זו במועד הפירעון. לא אעייף אתכם בסיפורים בשקרים ובבדותות של כבוד חבר הכנסת הנכבד חבר וועדת חוץ ובטחון".

גרוסברג אף ציין את התירוצים של חבר הכנסת שלכאורה המתחמק מתשלום החוב: ״אני חולה״ ״אני בחו״ל״ מחר, מחרתיים, תהיה סבלני, מזה כ-4 חודשים אני מנסה לשוב ולגבות את החוב תוך שאני מתכתב איתו אישית ומדגיש בפניו שאיני מעוניין בפרסום הנושא ואין לי כל כוונה להרע לו , אלא רק לקבל את כספי וכמובן שנבחר הציבור לא מוצא זמן להיפגש או לשלם חס וחלילה. הצעתי לו לפרוס את חובו בתשלומים נוחים אבל הוא דוחה ומתחכם כל הזמן בתירוצים מטופשים. שוחחתי עם שני עוזריו, קבענו פגישות שבוטלו כמובן. הפנה אותי לעורך דינו שפשוט שם קצוץ ולא מגיב. החלטתי לעשות את מה שאני יודע לא רע וזה פרסום חוצות . אז מעלה את הפוסט הזה עם צילום של ההסכם ושל השלט שפורסם. נתחיל בפייסבוק ונמשיך בשלטים בכל רחבי הארץ עד שהטיפוס הזה ישלם את חובו. אשמח אם תעשו שיתוף ותפיצו על מנת שהבחור יבין שאי אפשר לרמות את כולם כל הזמן". כך כתב גרוסברג בפייסבוק ביולי 2015.

דוברו של ח"כ אורן חזן מסר: "מדובר באדם שהגיח לפתע ללא כל טענה מוקדמת, משום מקום, לאחר ארבע שנים, ורק לאחר שח"כ חזן נבחר לכנסת. האיש חשב שמצא דרך קלה לקבל לעצמו כספים שלא מגיעים לו עבור עבודה שלא ביצע, לאחר שהובהר לו מעורך הדין של החברה שלא מגיע לו שום תשלום – בטח מח"כ חזן. הוא מנסה לעשות כסף קל שלא כדין באמצעות שקרים הכפשות, ולא בדרך חוקית ומקובלת שבה היה פועל במידה ואכן מגיעים לו כספים".

מבט שלטי חוצות - אורן חזן
מבט שלטי חוצות – אורן חזן
מבט שלטי חוצות - אורן חזן
מבט שלטי חוצות – אורן חזן
מבט שלטי חוצות - אורן חזן
מבט שלטי חוצות – אורן חזן

מבט ראשון הינה חברת פרסום החוצות באיזור המרכז. לחברה זכיונות לפרסום חוצות בערים: ראשל"צ, נס ציונה, רחובות, קרית עקרון, בת- ים, ראש העין, אריאל וחולון. לחברה זיכיון לפרסום ע"ג שלטים ענקיים בכניסה לראשון, מול מתחם טיב טעם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים