מכבי הבצפר תל אביב

מזבלה

מאת: עומר, יפה אפרתי תקשורת

תלמידי קורס הפלנינג והתקציבאות של 'הבצפר' עבדו במשך חודשים על פרויקט הגמר שלהם למועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב. הסטודנטים חולקו ל- 6 קבוצות אספו מידע,למדו את פעילויות המותג הציגו רעיונות ופלטפורמות חדשות לשיווק והפצת החזון והתחרו ביניהן על טיפוח החזון הקיים במועדון. במסגרת הפרויקט פגשו הסטודנטים את מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס ואחראית קשרי הקהילה של הקבוצה אלינור מרקוב אשר הציגו בפני הסטודנטים את חזון המועדון ונושאי המשימות השיווקיות: משימת המרצ'נדייס – רעיון לפניה לקהל מטרה או לקו מוצרים חדש או לפלטפורמת הפצה חדשה.משימת פעילות קהילתית – רעיון להתמקדות בתחום מסוים של תרומה לקהילה. משימת היכל התהילה – רעיון לקונספט ולתוכן של המקום.

כחלק מהליך העבודה תלמידי הקורס התארחו במשחק ליגה, סיירו בהיכל נוקיה ובחנות הקבוצה בכדי לחוות ולהפנים את האווירה מיוחדת של אוהדי המועדון ונפגשו עם מנהל החנות מוטי גונן. בנוסף ערכו הסטודנטים מדגם ארצי ומייצג ע"י מכון המחקר מותגים ונמצא באופן ברור ואף מובהק כי מכבי אלקטרה ת"א הוא אחד המותגים החזקים בישראל, עם רמת אהדה גבוהה ביותר בכל רחבי הארץ, כאשר ישראלים רבים ולא רק תושבי ת"א אוהדים את הקבוצה ובמיוחד כשהיא מייצגת את ישראל במשחקי חוץ. בתום הפרויקט כל קבוצה הציגה את הרעיון והאסטרטגיה כולל כיווני קריאטיבי שפותחו והוצגו ע"י קורס הקופירייטרים של הבצפר לפרסום ולפעילות תקשורתית (פרסום,יחסי ציבור, קידום מכירות) שנמצאה מתאימה מבחינתם.

לוגו הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום
לוגו הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

27 תגובות לפוסט

27 תגובות

  1. זה באמת מביך ולצערי כבר לא מפתיע או מקומם אותי – יותר מידי פעמים המקום ביזה את עצמו בעבודות גמר קורס שהסתכמו במודעה וחצי – חבר'ה אם אתם לומדים שנה (או פחות, לא בטוחה) ומה שאתם מציגים בסוף זה מודעה / שלט וכודמה, אתם חד משמעית במוסד הלא נכון.

  2. [Comment ID #46040 Will Be Quoted Here]

    גבר, גבר
    איזה באסה הייתה לי שגיאת כתיב, יש אנשים שהתעייפו מלכתוב כי הם עובדים:) וכן אני עובד בטופ של התעשייה.
    אני אף פעם לא כתבתי על משהו שהוא קקי כאן כי זה לא מכובד אבל זה פשוט קקי, חרא או צואה וזה בגלל הבצפר ולא הסטודנטים .

  3. קשה לי עדיין להאמין שזה משהו רשמי שיצא מבית ספר לפרסום.
    אולי אחד הסטודנטים שלח את זה.

  4. [Comment ID #46038 Will Be Quoted Here]
    כל זב חוטם שמחזיק מקלדת ביד חושב שהוא אלוהים, למה מי אתה שאתה אומר קקי, לך תלמד עברית ואח"כ רוץ לספר לחברים שלך "שהוציעו" עבודות
    אפס….

  5. [Comment ID #46028 Will Be Quoted Here]

    חמוד…אני לא סטודנט ותקשיב למה שאומרים לך…זה באמת אבל באמת כלום.
    הטמטום של הבצפר הוא בקומיניקט הדבילי הזה לעבודות של גן חובה ואני לא צוחק שאני אומר את זה…יש לי חברים תקציבאים שהוציעו עבודות ולא מעט פלנרים שעבדתי איתם הביאו אחלה רעיונות.
    העבודה למעלה פשוט רמת הקקי.

  6. [Comment ID #46023 Will Be Quoted Here]

    כמו שכתבתי מעל (לא בתגובה אליך, אלא בתגובה נפרדת) – אני בטוח שהבצפר עושה אחלה עבודה עד שלב "אבטחת האיכות". אם השקיעו שם כל-כך בפלנינג ותקציבאות, וניכר שהשקיעו, למה להוציא דבר כזה, שהוא בעצם הפנים של הפרוייקט, בלי שעבר שום אבטחת איכות? אפילו פוטושופ זה בקושי עבר.

    אני מודה ומתוודה שאני עצמי למדתי אצל תרצה, אבל מן הסתם אין לי כאן שום אינטרס וגם אמרתי למעלה שאני לא טוען שמוסד אחד יותר טוב מהשני.

    וזה בעצם הבסיס המשמעותי שאתה טוען שלא קיים.

  7. לחמור מראים חצי עבודה, לא מדובר בפרויקט של קופי.
    בתור אחד מהקופי של הבצפר, אולי לא כולם מוכשרים אבל בתערוכות הגמר של הקופי התוצרים לא רעים בכלל עד היום ובכלל המרצים של הקורס הם מן ההבכירים והמוכרים בענף על מה לעזאזל אתם מדברים?

    נמאס כבר לשמוע פטפוטי ביצים של אנשים שכל קשר בינם לבין פרסום הוא מקרי בהחלט.

  8. [Comment ID #45975 Will Be Quoted Here]

    שים לב, עבור תלמידי הקופי לא מדובר כלל בעבודת גמר. ייתכן מאד שעבורם זה היה עבודה התחלתית של חודשי הלימוד הראשונים. כך שכל זיבולי המוח כאן, כנראה, שורשם בהזבלת הביצפר ללא בסיס משמעותי. בכוונה תחילה של אינטרס אישי כזה או אחר. זו השערתי האישית נטו.

    אני מנסה לשער, שעבודתם של התקציבאי והפלנר אינם אמורים להתבטא בטיב הארט והקופי, אלו שני תחומים שונים לחלוטין, ולא קרב זה אל זה. כך שמהארטים שהוצגו כאן לא נוכל להשליך על יכולתם המקצועי של תלמידי קורס הפלנינג למלא במקצועיות את תפקידם.

  9. [Comment ID #45972 Will Be Quoted Here]

    להזכירך: "כולל כיווני קריאטיבי שפותחו והוצגו ע"י קורס הקופירייטרים"

  10. וואו… קשה.
    זה בכלל לא משנה שזה לא קופי או ארט. יש טלפון ? אפשר להתקשר למישהו שיעזור ?
    העבודות האלה במקרה הטוב הגיעו משימוש בפאוור פוינט.

    קשה קשה.

  11. לא מבין את הצרחות של הזבלונים.

    לא מדובר בעבודות גמר של קופי, בטח לא של ארט. אם זה מה שחיפשתם בעבודות הללו טעיתם.

    להזכירתכם: "תלמידי קורס הפלנינג והתקציבאות של 'הבצפר'"…

  12. אני חושב שזה מבזה לא בגלל הקופי הגרוע, אלא בגלל ההקדמה הפלצנית, ניסו לשדר אולימפיאדה, סיימו בתחרות שחייה צורנית לנכים.

  13. על זה עבדו חודשים שלמים ? זה פרויקט גמר ? למה ? איך ? כמה ? מתי ? הכצעקתה ?

  14. הבצפר שוב מוכיח שהוא מוסד קיקיוני שחוץ ממעטפת יפה ואריזה נוצצת הוא ריק מתוכן

    פלנינג ותקציבאות אפשר לחוות וללמוד בצורה אחרת ויותר יעילה .

    מבחינת קופי אין על עבודי קריאייטב ורק בגלל אישה מופלאה אחת בשם אידה

  15. אם לזבל היה כנפיים…. הדבר הזה היה ציפור טרף.
    זה כל כך גרוע שזה מבזה את המילה.

  16. טוב, אני מרגיש שהגיע הזמן להגיב על הבצפר.

    משהו בסיסי לא בסדר שם. אני מניח ששיטות הלימוד שלהם אחלה, ושהחשיבה האסטרטגית שלהם אחלה וכו' וכו'. מה שלי מפריע זה שעושה רושם שפשוט אין להם בקרת איכות.

    אצל תרצה 90% מהעבודות שהסטודנטים של הבצפר מוציאים לא היו יוצאות בכלל. על עבודות כמו אלו שמופיעות למעלה היית מקבל ביקורת שלילית במקרה הטוב. אחרי עוד 3-4 הגשות הייתה יוצאת לך הנשמה אבל היית יוצא עם משהו טוב.

    לא יכול להיות שהם כותבים 2 פסקאות כלכך רציניות, שלא לומר מטרחנות, ובסוף הורסים את זה עם 2 מודעות נטולות קונספט, נטולות ביצוע ומאוד נטולות עיצוב.

    אני רוצה להדגיש שאני לא אומר שתרצה יותר טוב מהבצפר או להיפך, אני אומר שמבחינת התוצר הסופי שיוצא לסטודנט אין מה להשוות בכלל. בחיאת, בצפר, תהיו רציניים ואל תעשו הנחות לסטודנטים שלכם.

  17. מממ…אני לא בטוח שהייתי משתמש כעת בציטוט של לברון ג'יימס. בטח כשהוא מעיד על עצמו שהוא "לא אנוכי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים