מקאן תל אביב חוגגים יום הולדת לחברת התעופה הלאומית אל על

אל על, יום הולדת
אל על, יום הולדת

חברת התעופה הלאומית אל על חוגגת יום הולדת ורוקדת עד הבוקר, בפרסומת טלוויזיה חדשה של מקאן תל אביב, רימייק של קמפיין אל על שהציג את צי המטוסים החדש של החברה באוקטובר 2013. חברת אל על (בשמה המלא: אל על נתיבי אויר לישראל בע"מ), בניהולו של המנכ"ל דוד מימון, הוקמה באופן רשמי בשנת 1949 כאשר טיסת הבכורה שלה המריאה עוד טרם הקמת החברה, בספטמבר 1948.

אל על נמצאת בשליטת חברת 'כנפיים אחזקות ארקיע בע"מ' שבבעלות האחים ישראל בורוביץ ודדי בורוביץ וממשלת ישראל, מטה הנהלת החברה ממוקם בשדה התעופה בן גוריון. צי מטוסי אל על מונה כ-40 מטוסים פעילים עם עוד כ-20 שיכנסו לפעילות. החברה מפעילה כ-52 יעדים ומוכרת בזכות הסיסמא "הכי בבית בעולם". את שם החברה, בחר שחר התחבורה הראשון של מדינת ישראל דוד רמז.

במסגרת הקמפיין שעלה כאמור לציון יום הולדת לאל על, מושק מבצע 'טיסות מתנה ל-25 שנים', שיוגרלו מבין חברי מועדון הנוסע המתמיד שיזמינו כרטיס טיסה באתר אל על. הפרסומת לצלילי קאבר של השיר Happy Birthday (יום הולדת) של להקת עדן.

קרדיטים
יו"ר מקאן: אילן שילוח מנכ"ל מקאן: עמית משיח מנכ"לית קבוצת מקאן: חנה רדו משנה למנכ"ל מקאן: אלדד ויינברגר יוניברסל מקאן דיגיטל: אופיר כהן, אדוה רוגלין קריאייטיב: טל רביב, קורן וייס, נגה קרה פלנינג: אבישי קדוש, רועי קופלוב ניהול לקוח: בן מוסקל, גיא ברק, אולה מיש, דינה זלברג הפקה: נווה זרח, אדווה נבון מוסיקה: תומר בירן חברת הפקה: ראבל בית פוסט: גראוויטי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים